Archiwalne Burdy

Może komuś przyda się informacja, że można nabyć archiwalne Burdy od nr 1/2007. Ja czekałam 5 dni. Wychodzi taniej niż na allegro, bo za wysyłkę się nie płaci. Wystarczy dokonać wpłaty w wysokości 11,90 zł na rachunek: Burda Media Polska Sp. z o.o., ul. Warecka 11A, 00-034 Warszawa, Raiffeisen Bank Polska S.A. 89 1750 0009 0000 0000 0906 5277 Tytułem np. „Burda nr 9/2010” Realizacja wysyłki nastąpi po odnotowaniu przez Wydawnictwo wpłaty. Tutaj e-mail, jeśli chcielibyście się czegoś więcej dowiedzieć prenumerata@burdamedia.pl.

Komentarze

  1. Thank you for linking to my blog, I have linked to yours too. I hope you will visit me often. Happy Holidays!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna sprawa:) Ja mam dużo archiwalnych Burd, ale dużo mi jeszcze brakuje:D

    OdpowiedzUsuń
  3. UUUUU muszę przejrzeć zapasy i uzupełnić braki w takim razie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna mozliwosc, w Niemczech placi sie za przesylke...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz