Obkupiłam się w ciucholandzie w tkaniny za całe 33 zł.



Uszyłam górę sukienki z Burdy 11/2011 ze starej zasłonki. Rękawki okazały się 5 rozmiarów za duże. Fason beznadziejny na moją figurę. Ciesze się, że miałam zasłonkę na wypróbowanie tego wykroju. Bo szkoda byłoby tkaniny.

Ten płaszczyk z Burdy 2\2007 też uszyłam z zasłonki, żeby sprawdzić fason. Jakoś nie ufam burdzie. :) Oczywiście, tył za szeroki. Jak się zwęża rzeczy z reglanowym rękawem w pachach? Płaszczyk całkiem mi się podoba.




Zgadnijcie, gdzie powinnam spędzać większość czasu według mojej kotki?

Komentarze

  1. Jak ja bym chciała mieć choć trochę szczęścia na polowaniach w ciuchlandach! Nigdy tam nic znaleźć nie mogę, no! :)))

    Zazdroszczę farta i tego materiału w grochy :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak, ten e grochy...i ten czerwony w czarne wzory...mmmm. W Burdzie rzeczywiście dość szerokie wszytsko, ja ostatnio trochę szyje z Papavero i kroje są o wiele bardziej dopasowane a i wydruk wykroju jest o wiele łatwiejsze niż przerysowywanie czy kalkowanie z Burdy. Co do tego płaszcza to zapraszam na forum ekrawiectwo- też od niedawna tam przebywam ale dziewczyny mają odpowiedź na wszystko. Pozdrawiam:) (fajna muzyczka w tle, chyba sama muszę poszukać jak się wkleja podkład do bloga)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pracownia weekendowa ja też rzadko coś ciekawego znajduje w sh, ale były tylko dwa worki z tkaninami, więc szukać nie musiałam. Grochy górą.


    Monika Magdalena mi też te dwa materiały najbardziej się podobają. Nie mam drukarki. Dlatego z Papavero nic nie drukuje.
    Ta piosenka jest z reklamy Kinder bueno. Bardzo ją lubię. Ciesze się, że ci się podoba. Wejdź na http://www.myflashfetish.com/ tam masz ipoda na bloga.
    Właśnie napisałam też na forum. Świetne dziewczyny tam są.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Te grochy świetne. Ja chyba po przeprowadzce muszę dobrze przeczesać okolicę w poszukiwaniu odpowiedniego ciuchlandu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie też się podobają grochy :) I ten czarno-czerwony, drobny wzorek (trzeci od góry).

    Zwężanie reglanów to ostatnio temat do przemyśleń przed zaśnięciem. ;) Kombinuję, że jakby wykreślić prostopadłe linie od środka ramion do pasa i na tych liniach zwężać... oczywiście włączając rękawy... to może by wyszło?

    OdpowiedzUsuń
  6. Groszki fajne :) i 3ci materiał od góry, ten czerwony, też mi się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. A gdzie ten Sh. gdzieś w Sosnowcu??

    OdpowiedzUsuń
  8. LolaJoo tak, na Gospodarczej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Również jestem niezadowolona z wykrojów burdy. Jak już na manekinie wszytko jest ok, bo jest sztywny, to w realu na sylwetce większość się marszczy,no i trzeba przerabiać. Uwielbiam projektować, a szycie to przymus konieczny przy tym hobby. Wykroje z burdy traktuje jako wyjściowe

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz