Żakiet model 101. Burda 2/2012.

Ostatnio chodziłam na masaż kręgosłupa. Nie szyłam nic, bo masaże mnie wykańczały hahahah. Ten żakiet skończyłam wczoraj. Uszyłam go z dzianiny kupionej w sh którą pokazywałam jakiś czas temu. W Żakiecie zwęziłam dość mocno tył. Rękawy mam trochę dłuższe (paski niedopasowane) i nie przeszywałam dołu. Zaszewkę pod biustem przeniosłam wyżej. Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nic nie z maściła. Jeden przód żakietu jest szerszy. . Nie wiem jak to zrobiłam, ale takie rzeczy to tylko u mnie. Koszt 11zł. + moja bezcenna praca hahahahah. Dobrze, że nie szyje zarobkowo.   



 






Komentarze

  1. No i świetnie wygląda! Nie wiem, gdzie masz niedopasowane paski na rękawach:) A i wtopa z różnymi szerokościami nie jest widoczna;) Jak komuś nie powiesz to nie zauważy:)
    Wygodny? Bo też nad nim myślałam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się!kolorystyka i te pasy..i oczywiście podziwiam talent do szycia:))

    OdpowiedzUsuń
  3. W pierwszym rzucie myślałam, że te kolory to każdy z innego kuponu dzianiny i że to wszytko sama zszywałaś i mówie WOW sobie nieźle zszyte :) bo mówisz że coś nierówno to patrze ja cham i próbuje wypatrzeć niedoróbki, ale nie widzę :) fajnie bardzo wyszło Ci .i mam nadzieje że kręgosłup miewa się dobrze po masażach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wyszedł! Ja nie widzę różnicy w przodach i niedopasowanych pasków! Wszystko jest OK. Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, nikt nie będzie się przypatrywał, że gdzieś tam paski się nie stykają :) Na pierwszy rzut oka wygląda fajnie i już, prawda jest taka że uszycie żakietu to nie lada wyzwanie, a ty wyszłaś z niego obronną ręką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam nic nie widzę! Żakiet to mega wyzwanie, a wyszedł Ci świetnie! I wygląda na wygodny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Joanka-z dzięki, wygodny. Paski są niedopasowane. Chciałam, żeby paski na rękawie zgadzały się z przodem, a są niżej. Doczytałam już co źle zrobiłam, ale już za późno hahaha.

    Tara dziękuje miło mi.

    LolaJoo cieszę się, że wypatrujesz błędów. Lubię szczerych ludzi hahahah. Dziękuje masaże coś tam pomogły, ale muszę zacząć ćwiczyć.

    B Dziękuje.

    AnoYo ja to zwracam na to uwagę, odkąd szyje, więc na pewno jest więcej takich wariatek jak ja hahaha.

    Sistu dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. co by nie mówić efekt końcowy na 5+
    żakiet to wyzwanie, a wzorzysta tkanina to już w ogóle

    OdpowiedzUsuń
  9. super jest bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za komentarz pod moim żakietem. Chyba masz rację, będzie trochę za szeroki, choć w pierwszej chwili wydawało mi się, że nie, bo przecież tam są jeszcze zapasy na szwy. Ale to tylko 1,5 cm więc ciut za szeroki będzie:( Dobrze, że rozmiaru 38 nie wybrałam, to bym dopiero pływała w żakiecie!
    Przyglądam się Twojemu żakietowi i dopiero przy którymś patrzeniu z kolei dopatrzyłam się tego niespasowania. Mi to nie wadzi, że paski na rękawach są ciut kopnięte:)Paski na tkaninie są różnej wielkości i to przesuniecie wygląda jak celowy zabieg. A większego przodu to nie widać. Całość ok.
    Najlepsze jest to, że jest luty, a Ty masz już na sobie model z najnowszej Burdy:) Gratulacje! Też bym tak chciała:)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny żakiecik. uwielbiam rzeczy w paski! A tego, że jeden przód żakietu jest szerszy to nie widać, trzeba się dobrze przypatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna ta tkanina, a na zdjęciu nie widać błędu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy17.2.12

    Uważam, ze wyszło super! Ja też lubię paski :).

    longredthread

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuje wam dziewczyny. Żakiet znalazł nowego właściciela. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy1.3.13

    Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy3.3.13

    Greetings I am so delighted I found your web site, I really found you by accident, while I was searching on Yahoo for something else, Anyhow I am here now and would just like to
    say cheers for a incredible post and a all round enjoyable blog (I also love the theme/design), I
    don’t have time to read through it all at the minute but I have saved it and also added in your RSS feeds, so
    when I have time I will be back to read much more, Please do keep up the fantastic jo.


    Feel free to visit my homepage :: steuerberater wiesbaden

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz