Najfajniejsze modele z Burdy 8/2012.

W tym miesiącu Burda jest świetna. Dla mnie najfajniejszy jest szafirowy żakiet i czarna bluzka. Reszta też całkiem fajna. Jestem w trakcie szycia bluzki z baskinką. Takiej samej jak ta biała  z lutego. Tylko z dłuższą baskinką. Wszystko szło pięknie, ale coś dekolt mi się rozciągnął i teraz kombinuje co z tym fantem zrobić. Materiał, to ten pierwszy w kwiatki z posta poniżej.
















                                                                foto:burdastyle.de





Zakochałam się w szpilkach w panterkę. Jakby ktoś widział podobne w sklepie stacjonarnym, to proszę o info. W internetowym sklepie  znalazłam, ale boję się w ciemno zamawiać. Mam niskie podbicie i szczupłą nogę. Rozmiar też co firma to inny.   Muszą być koniecznie skórzane. Te są piękne, ale na pewno  mnie na takie, nie stać. Niestety nie wiem skąd mam, to zdjęcie.

Komentarze

  1. Jakie piękne te szpilki! Boskie! Też bym chętnie takie zakupiła :) Jak znajdziesz je gdzieś - podziel się informacją :) Dzięki z góry!

    OdpowiedzUsuń
  2. Burda faktycznie jest udana... ja się chyba pokuszę o próbę uszycia bielizny, chociaż u mnie to czasami może być tak że uszyję ją za pół roku bo będą mi wpadać do głowy przeróbkowe pomysły ;P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz