Bluzka z baskinką (2).

To moja druga bluzka z baskinką. Wykrój z Burdy 2/11, góra sukienki model 104. Zmieniłam tylko długość baskinki. Zapomniałam zmniejszyć formy i mam za duży dekolt. Wszyłam gumkę, żeby się pomarszczył, ale nieładnie, to wyglądało i sprułam. Jakby tego było mało muszę zmienić zamek, bo się zepsuł. Jestem mało zadowolona. Jedynie materiał bardzo mi się podoba, ale w szyciu jest beznadziejny. Zaciąga się i rozłazi. Bluzka ma podszewkę z białego batystu.



Moja baskinka wycinana była z koła. Oczywiście, na oko. Chciałam, żeby była mniejsza w pasie niż ta wcześniejsza, a dłuższa.  Później sobie uświadomiłam, że miałam się sugerować bluzką, a nie tym, ile mam w pasie hahahahahahah. Wyszła na styk.




Komentarze

  1. Śliczna tkanina, i urocza bluzeczka. Kocham baskinki więc tym bardziej podoba mi sie Twój uszytek:] Ja dekolt często ratuję taśmą termo dwustronną tą co się dół spodni czasami podkleja a ja podklejam dużo:]

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja wcale nie uważam żeby dekolt był za duży, przynajmniej na zdjęciach tego nie widać :) Bardzo ładna i podzielam Twój zachwyt wzorem na tkaninie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. M.J. źle się wyraziłam. Dekolt jest za szeroki i odstaje. Wielkość jest ok. :)

      Usuń
  3. Materiał faktycznie cudny :)
    Szkoda, że Ci ten suwak strzelił... bo to dodatkowo zniechęca, ale wyglądasz bardzo zgrabnie w niej, więc na pewno warto wymienić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda świetnie, pięknie się układa dół:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. ile ja juz poluje na taki dobrogatunkowy material w cudne kwiaty... :)
    teraz tez szyje bluzke z baskinia ale taka na jesien z rekawami i wlasnie te rekawy... nie umiem ich wszywac :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwa ten materiał ślicznie wygląda, ale nie jest dobry gatunkowo. Cieniutki i bardzo łatwo się zaciąga. Jak nie wiesz jak wszyć rękaw to tu jest filmik: http://www.youtube.com/watch?v=-HIqxLokrkI&feature=relmfu

      Usuń
  7. Super ! Świetnie się prezentuje.Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  8. Wcale nie widać, że odstaje przy dekolcie. Jakbyś nie napisała to nikt by nie zwrócił na to uwagi:) Wyszła ślicznie, a sam materiał jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, jaka sliczna bluzka Ci wyszla, taka romantyczna i delikatna::)

    OdpowiedzUsuń
  10. bluzeczka wygląda ślicznie :) ja swoją baskinkę szyję już od czerwca :D i jakoś skończyć nie mogę

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuje! Jesteście bardzo miłe. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana całość na tobie wygląda rewelacyjnie. To nic,że się namęczyłaś,bo efekt końcowy jest powalający !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna bluzka...materiał piękny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna tkanina :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna jest ta bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajnie wyszła ta baskinka.

    http://a-cup-of-ideas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta bluzka z baskinka jest cudowna, urzekająca.

    ***
    www.zapalov.blogspot.com - blog o moim projektowaniu mody

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy16.9.12

    Dziękuję za tego bloga- chyba się zaszyję na wieki. Amen

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest świetna ! Ja czasami też tak mam - najpierw robię, a potem myślę :P (zazwyczaj udaje mi się z tego wybrnąć, choć nie zawsze) ;-)


    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz