Buty.

Pamiętacie jak wam trułam o butach w panterkę? W końcu je znalazłam. Cieszę się ogromnie. O to one:






Obecnie szyję bluzkę. Jak mi wyjdzie, to się pochwalę. Mam zamiar uszyć płaszcz. Ten czarny z posta poniżej. Powtarzam sobie, że to nie może być takie trudne. To jest moje motto, jeśli chodzi o szycie. :):):)
Wynalazłam też materiał ze zdjęcia poniżej. Miała być z niego kamizelka, ale będzie ta spódnica z fotki. Takie są moje plany, a co wyjdzie zobaczymy.

Ostatnio odkryłam fajne aplikacje do ozdabiania zdjęć na telefon. Dzięki, nim miałam pół dnia z głowy. Wciągają mnie takie pierdoły. Tu są dwa zdjęcia przerobione. Jedno na końcu jest bez przeróbki dla porównania. Przepraszam za rozgrzebane łóżko. Moja kotka nielubi zdjęć, więc robię wszędzie, gdzie sobie da zrobić.










Komentarze

  1. Butki sa czadowe:] jak dobrze znaleźć dokłądnie to co się szuka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ci się podobają.

      Usuń
  2. Oj ja chyba też muszę mieć takie motto. Też bym chciała uszyć płaszcz, ale boje się że podszewkę nie dopasuje i wszystko będzie się ciągnąć. eh
    Czekam na bluzkę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się boję, ale wiesz, to nie może być takie trudne hahahaha. Obawiam się, że ten płaszcz będę szyła do następnej zimy :):):):)Jeszcze nie kupiłam tkaniny, bo ostatnio zapomniałam, ile mi jej trzeba jak byłam w sklepie.

      Usuń
  3. Buciki CUDNE!
    Sama nie chodzę w panterkach, ale mam na ich punkcie prawdziwego bzika, może przez miłość ogólną do kotów... nie wiem :D

    Kocica nie wygląda na zadowoloną... to przymknięte jedno oko, dość złowieszczo wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bezdomna Wioletta z Szafy ona ma minę: rób to zdjęcie i daj mi spokój. :) Ja kiedyś uważałam że panterka to taka tandetna jest, ale zmieniłam zdanie jak zaczęłam przeglądać blogi street style.

      Usuń
  4. Ja pamiętam:) A gdzie kupiłaś w końcu te szpileczki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga kupiłam je w TK Maxx. To mój ulubiony sklep od jakiegoś roku. Trochę jak lumpeks. Trzeba przyjechać w odpowiednim czasie żeby coś upolować. :)

      Usuń
    2. Też mam ten sklep w Szczecinie...ale bardziej wolę tam kupować dodatki do domu np: dywanik, mydło nawet kupowałam tam:). A do ubrań tam nie mam szczęścia.

      Usuń
    3. Dodatki do mieszkania też kupuje. Ja jakiś czas temu kupiłam kurtkę, płaszczyk i dwa swetry, więc nie narzekam. Tam trzeba tonę rzeczy przerzucić żeby coś znaleźć ciekawego. Więc przekopuj następnym raZem, aż coś znajdziesz ciekawego hahahaa. Pozdrawiam

      Usuń
  5. Ale fajnie, ze sie tak nowymi butami cieszysz :D Trzymam kciuki za bluzke i plaszcz, czekajac niecierpliwie na efekty! I musze dodac, ze masz przeladnego kota :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karo dziękuje. Już dawno się nie cieszyłam z butów hahahaha, a raczej nigdy. Z tym płaszczem to potrwa. Dzisiaj dopiero kupiłam tkaninę. Gdzie tam reszta.

      Usuń
  6. Bardzo ładne szpilki! Nie przepadam za tym deseniem, ale Twoje bardzo mi się podobają. Uszyj ten płaszcz-jest strasznie elegancki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. B cieszę się, że nie tylko mnie się one podobają. Właśnie sobie dzisiaj uświadomiłam w co się wkopałam z tym płaszczem hahahaha.

      Usuń
  7. Buty kipia seksapilem!!! Materiał na spódnicę bardzo ładny,teraz czekam na efekt. Trzymam kciuki za płaszcz,bo to spore wyzwanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dasz radę z tym płaszczem :) Byle się zmieściło pod stopkę maszyny ;), to bedzie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam panterkę ale bardziej na kimś niż na sobie, no, no do tego czarne rajstopy, mała czarna, panterkowa torebka i "bo we mnie jest sex"

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja to czekam spódnicę , świetny materiał :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kotka nie wygląda na zachwyconą zdjęciami, ale i tak jest śliczna. Chyba pożyczę sobie od Ciebie to motto i będę powtarzać je sobie przy każdej próbie załamania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No to gratuluję znaleziska :)
    Pokaż nam bluzkę i spódnicę koniecznie :) A kicia... strach się bać tego spojrzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziewczyny dziękuje wam za odzew. Muszę was zmartwić, ale z bluzki nici tzn. szlak ją trafił. Spódnica nawet niezaczęta. Nie znalazłam guzików które by mi się podobały. Choroba mnie zmogła i tak mi zleciało. Co prawda zaczęłam sukienkę, ale dwa dni temu zrobiłam dziurę i muszę rozpruwać więc leży i czeka na wenę. O płaszczu nawet nie będę pisać. Jednym słowem katastrofa.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem ciekawa nowych kreacji

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne te butki!♥ Ha ha jaką ma słodką minkę! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pani Kicia jest przepiękna :) Czekam na efekt finalny spódnicy...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz