Burda "Szycie krok po kroku" 1/2013

Wybrałam parę zdjęć z Burdy "Szycie krok po kroku" więcej jest w linku pod zdjęciem.  Zastanawiam się, czy kupić. 

Przerysowałam wykrój żakietu. Wycięłam (na razie ze starej pościeli) i dumam  co zmienić, żeby był dobry w ramionach i pod pachami. Jest za szeroki. Jakbym dała poduszki, to ramiona byłby ok, ale nie chce poduszek. Jakby tego było mało jak podniosę rękę, to trochę ciągnie. Znacie jakąś książkę, w której byłoby dużo o dopasowywaniu formy  do własnego ciała?




















 
zdjęcia burdastyle.ru

Komentarze

  1. zdecydowanie bordowa sukienka to moj faworyt pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bordowa sukienka i pomysł na kokardkowe zapięcia są niezłe. Znasz może "Kulisy kroju i szycia" Zofii Hanus? Książka stara, bodaj lata 90, ale widziałam gdzieś na allegro i chyba w antykwariacie sklepu Łucznika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tą książkę (bluzki i spódnice), ale tam nie ma wszystkiego co mnie interesuje.

      Usuń
  3. nic mnie nie urzekło :( będę się zastanawiać czy w ogóle ją kupić

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawia mnie tylko, dlaczego w szyciu krok po kroku zdecydowana większość modeli to bezkształtne worki? Że niby łatwiej uszyć worek niż coś dopasowanego? No nie wiem, chociaż kupię ten numer dla zasady:) Spodnie są całkiem spoko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o tym pomyślałam jak oglądałam zdjęcia.

      Usuń
  5. Niestety nie znam książki która by traktowała w całości o dopasowywaniu szablonu do sylwetki ale kilka informacji na ten temat można przeczytać w " Proste i Modne Szycie" Łucznika chociaż po zastanowieniu to tam jest podanych kilka wskazówek jak powinien wyglądać szablon żeby dobrze się układał.
    Mi podobają się te liliowe spodenki, fajnie poszerza bioderka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Podręcznik samodzielnego szycia" Burdy jest podobny do książki Łucznika. Wydaje mi się, że nawet fajniejszy. Pozdrawiam

      Usuń
  6. Pięknie się zapowiada ta Burda :) Fajne modele!

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi się podoba sukienka z kokardkami. Urocza jest.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiecie co poszperałam w necie i chyba znalazłam to co chciałam. Ciężko było, bo nie znam angielskiego, ale na szczęście jest translator :)Wydaje mi się, że takiej książki to u nas niedostane co innego angielską.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapewne dla 2 modeli, ale muszę ją mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się niebieska sukienka z kokardkami. Mam nadzieję,że znalazłaś to czego szukałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam wrażenie, że od jakiegoś czasu ciuszki w szycia krok po kroku są bezkształtne i tylko jakimiś drobiazgami (np. te kokardki z tyłu) nadano im charakteru. Chciałabym nie kupować nowego SKPK, ale pewnie i tak ulegnę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam takie wrażenie :)

      Usuń
  12. Wesołych Świąt :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. mam nadzieje że znajdę jeszcze ten nr burdy w sklepie, widzę że jest parę fajnych modeli. Niestety książki nie znam żadnej, a formy z burdy niestety przy bardziej dopasowanych fasonach są tragiczne i zawsze wymagają poprawek. Chętnie coś doradzę tylko muszę widzieć co jest nie tak jeśli chcesz odezwij się na maila :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za pomoc. Poprawki sama zrobiłam, zobaczymy co wyjdzie. Pozdrawiam

      Usuń
  14. Anonimowy3.4.13

    O, to mnie zasmuciło. Kupiłam wczoraj tę Burdę i też na ten żakiet mam ochotę.
    Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie szyje żakietu z tej Burdy :)

      Usuń
  15. witaj Choco jestem nowa blogerka o szyciu,(zapraszam rowniez do mnie)i zauwazylam ze od czasu Burdy 9/2012 nic z Burd nie uszylam, ja szyje z Burdy Plus, ostatnio sa tam takie wory dla nas, a przeciez ciagle mi wbijano do glowy ze szerokie jezscze bardziej poszerza!!!Na szczescie mieszcze sie w 44 wiec wybor mam wiekszy,
    sew-sew-lice.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga :)

      Usuń
  16. pomalilam sie w adresie spota ma byc sew-sew-live.blogspot.de. no tak jestem poczatkujaca.....

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba nam się! :-) czekamy na więcej ! i zapraszamy do siebie ! :D

    http://polshymaxstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ah.. sukienka z kokardkami gości już w mojej szafie :) ten nr Szycie krok po kroku zdecydowanie opłacał się kupić.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz