Wyróżnienie.



  Katarzyna-m wyróżniła mnie Liebster Blog. Dziękuje :)
 Chyba się starzeje, bo postanowiłam odpowiedzieć na pytania i ustrzelić 11 z was. 

1 Co było pierwsze, jajo czy kura?
* chyba jajko
2 Kino czy Teatr?
* teatr
3 Ostatnio odwiedziłam/em..
* Międzybrodzie Żywieckie
4 Największa krawiecka wpadka...
* dużo ich było, spodnie w które się nie zmieściłam
5 Wielkie miasto czy cicha wieś?
* teraz wielkie miasto, a na stare lata wieś
6 Co zabrała/zabrał byś ze sobą na bezludną występ?
*  komputer i aparat fotograficzny
Niebo w gębie jakiej potrawie nadała/nadałbyś takie miano?
*  pieczony halibut
8 W Sobotę rano najbardziej lubię...
* spać
9 Ostatnio obejrzany film...
*  nie pamiętam wole seriale kryminalne lub komediowe
10 Ulubiona pora roku...
* lato
11 Sanki, łyżwy czy narty?
* sanki :) 


Takie są zasady zabawy:
Nominację otrzymuje się od innej osoby blogującej za "dobrze wykonaną robotę". Otrzymują ją osoby, które na swoim blogu nie mają zbyt dużej liczby obserwatorów. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez nominującego. Następnie ty nominujesz 11 osób i zadajesz 11 pytań. Koniecznie poinformuj nowe osoby nominowane. Warunek: nie wolno nominować osoby od, której otrzymało się wyróżnienie.

Moje pytania:
 
1. Co lubisz najbardziej szyć? 
2.  Jak nauczyłaś się szyć?
3.  Co najbardziej irytuje cię w szyciu?
4.  Jaka jest twoja pierwsza myśl po przebudzeniu?
5.  Psy, czy koty?
6.  Czy lubisz czytać książki?
7.  Twoje hobby (oprócz szycia)?
8. Opisz siebie w kilku zdaniach. 
9.  Czego nie lubisz robić?
10. Grasz w jakieś gry komputerowe?
11. Gdzie lubisz jeździć na wakacje?


Osoby które nominuje:

Komentarze

  1. Dziękuję za wyróżnienie. Na pytania postaram się odpowiedzieć w najbliższym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha,ha ale mnie wkręciłaś ;)Postaram się odpowiedzieć ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko kilka króciutkich pytań :)

      Usuń
  3. Bardzo mi miło że o mnie pamiętałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjne pytania :) na pewno odpowiem

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo, bardzo dziękuję za wyróżnienie.
    Postanowiłam jednak (już na początku blogowania), że nie będę uczestniczyć w takich zabawach (głównie z powody braku czasu). Na razie nie złamałam tej zasady. Proszę o wyrozumiałość. Z przyjemnością czytam ten blog oraz blogi innych koleżanek (i na to wolę poświęcić wolną chwilkę - poza szyciem oczywiście). Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Pozdrawiam cię serdecznie.

      Usuń
  6. Ja niestety również nie biorę udziału w różnych blogowych łańcuszkach.
    Ale uprzejmie dziękuję za wyróżnienie:)Jest mi bardzo miło:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za wyróżnienie :) Napisałam odpowiedzi, fajna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz