4.28.2013

Kwartalnik: Anna moda na szycie.

Przeczytałam o tej gazecie u Nef. W sklepie nawet bym jej nie zauważyła, bo nie kupuje oprócz Burdy innych gazet. Kiedyś nałogowo kupowałam gazety o urządzaniu wnętrz. Teraz wole za te pieniądze kupić jakąś tkaninę. 
Kupiłam ją dla sukienki z okładki. Rozmiar zaczyna się od 38, ale mam nadzieje, że podołam i zmniejszę do 36. Ten model jest w czterech wersjach (2 rodzaje rękawa i przodów) . Miałam nadzieje, że wykroje będą mniejsze w ramionach niż w Burdzie, ale szerokość ramion jest większa o 0,5 cm. 
Na plus:
*  wykroje zawierają dodatki na szwy i zapas na podłożenie
*  obrazkowa instrukcja szycia (idealna dla początkujących)
*  modele są w paru wersjach (wybrane)


instrukcja szycia

wkładka z wykrojami jest gęsto zadrukowana

16 komentarzy:

  1. No to super jak są już z dodatkami! Ja rysuję z Burdy, dodaję dodatki i dopiero wtedy tnę papier bo na materiale jakoś nigdy równo mi nie wychodziły zapasy na szwy:) a równa szerokość ma ogromne znaczenie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja robię dokładnie tak jak ty, bo mam ten sam problem.

      Usuń
    2. A ja zaznaczam linie gdzie ma biec ścieg, tnę zapasy jak mi pasuje (+/- 1,5cm), jak już zszyję ściegiem prostym to przycinam na 0,5 cm i "objeżdżam" ściegiem overlockowym i chyba nie pasowałby mi wykrój z uwzględnionymi zapasami... ale jak kto lubi :)

      Usuń
    3. MJ fajnie masz, bo zaoszczędzasz sporo czasu. Ja tak nie potrafię hahahah Pozdrawiam

      Usuń
    4. Ja mam miarkę w oku ;) i tnę na oko zapas ok 1cm, linie zaznaczam sporadycznie w miejscach wymagających dużej precyzji (żeby np. zaszewki się zeszły). Wykrój z gotowymi zapasami jak najbardziej mi pasuje, zawsze to mniej roboty :D

      Usuń
  2. Tez u Niej o tym kwartalniku przeczytałam i jutro mam zamiar go szukać w sklepach :) Gdzie go kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam w Plazie w sklepie z prasa. Jestem z Sosnowca :)

      Usuń
  3. Pierwszy raz widzę taką gazetę, czyżby konkurencja dla burdy ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje :) Chociaż, to na razie kwartalnik.

      Usuń
  4. Takie opisy to ja lubię!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie też się spodobała okładkowa sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna jest, taka wdzięczna hihi

      Usuń
  6. Ehhh musze wyslac meza do kiosku z prasa.... :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też kupiłam. Jeszcze nie szyłam, ale na pierwszy rzut oka wygląda fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Choco pierwsza sukienka z ANNY uszyta i powie Ci, że jestem zadowolona mimo, że nie szyłam mojego rozmiaru :) Tak wiec widzę w ANNIE potencjał i mam ochotę uszyć coś jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz widzę tą gazetę, no tak przecież nie prawie w ogóle nie kupuję gazet w kiosku a Burda przynosi mi listonosz, muszę zaglądnąć do kiosku♥

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...