Burda 07/2013













źródło e-belovo i burdastyle.ru

Komentarze

  1. Jak na razie najbardziej bielizna wpadła mi w oko, szczególnie półhalka. Prawdziwe oblicze tego numeru zobaczę 12 czerwca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty się lepiej nie chwal, ja zobaczę ją 28.06 ;)

      Usuń
  2. Podoba mi się ta różowa sukienka na trzeciej fotce :) Chociaż ta obok w kwiatki też niczego sobie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta w kwiatki bardzo fajna, mam nadzieje, że będzie w moim rozmiarze :)

      Usuń
  3. Już miałam pisać że tak ogólem patrząc nic ciekawego... ale jednak znalazły się ze 3 rzeczy dla których nie można tej Burdy nazwać totalną klapą. Nareszcie ładna woda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też pomyślałam, że kiepska, ale później się przyjrzałam i jednak znalazłam coś dla siebie :)

      Usuń
  4. Fajna! Ja dziś dopiero kupiłam 6/2013 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też hahaha :) Ciekawe dlaczego u nas nie ma jej tak wcześniej, jak w innych krajach?

      Usuń
  5. mmm... bardzo letnie klimaty:) Może i do nas zawita prawdziwe lato:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się bluzeczka (2 zdjęcie od dołu) spodobała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się podoba ta bluzka i najlepiej w tych dwóch kolorach jakbym miała uszyć :)

      Usuń
  7. Zerkajac na pierwsze zdjecie pomyslalam sobie, ze to bedzie wydanie Burdy dla chudzielcow ;) Ale kilka rzeczy jest calkiem calkiem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karo ja do grubych nie należę, ale rzeczy z pierwszego zdjęcia nie dla mnie :)

      Usuń
  8. veni vidi ... i nie kupiłam znowu. Najfajniejsze modele są plusowe.

    OdpowiedzUsuń
  9. mi się średnio podoba, chyba dlatego, że w pierwszej części modelka jest mega chuda i ma takie średnio ładne stroje na sobie ... Ale pewnie kupię i jak zwyklę wyszukam cośdla siebie :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    www.koraszyje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. amnie sie podoba ta troche maskujaca sukienka na 3 zdjeciu od dolu,po prawej stronie. tez zobacze okolo 12.06:)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. hm... do mnie jeszcze nie dotarła czerwcowa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie jest taki zły ten numer. Każdy znajdzie coś dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz