Wykroje McCall's.


Pod koniec kwietnia trafiłam na promocje na wykroje w McCall's. . Wysyłka kosztowała prawie dwa razy tyle co wykroje :) Był limit i mogłam kupić tylko 10 szt. kupiłam 7, bo za 10 musiałabym więcej zapłacić za wysyłkę. Podobały mi się dwie maxi sukienki z Vogue, ale nie było mojego rozmiaru. Nie wybrałam nic odkrywczego, ale te wykroje zawsze chciałam mieć :) 
Jeszcze nie ogarnęłam, czy wykroje mają już dodatki na szwy? To jest, tak jak się nie zna angielskiego.

Uszyłam z miesiąc temu żakiet i nie mam, kiedy zrobić zdjęć. Wypróbowałam  i sukienkę z Burdy  i jedna okazała się za duża (r. 36), a druga za mała (r. 34). Taka mądra byłam i stwierdziłam, że jak 36 za duże, to 34 będzie ok, ale nic z tego :) Nie chce mi się przerabiać żadnej z nich, więc spróbuje coś innego. Mój kot się rozchorował, ale na szczęście powoli wraca do zdrowia, więc mogę coś poszyć. Skuszę się na coś z nowych wykrojów.

Jak zauważyliście mam włączoną moderacje do komentarzy, bo strasznie mnie spam zalewa jak tylko ją wyłączę.  Nie wiem, czy coś innego można z tym zrobić?

Przeważnie są różne opcje jednego wykroju lub dwóch. Propozycja tkanin jakich można użyć do uszycia danej rzeczy. Ilość potrzebnej tkaniny. Tabelka z wymiarami.
Instrukcja układania wykroju na tkanie.
Instrukcja szycia.


Z wykroju można wyciąć swój rozmiar.

Wykroje które wybrałam.

Komentarze

  1. super bardzo podoba mi sie stroj kapielowy :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Też juz z tych wykrojów korzystałam, sukienka druga od góry, mega :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ta sukienka druga od lewej na górze, fajnie skomponowane elementy i bluzeczka pierwsza od lewej na dole:]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta druga od lewej, to spódnica z bluzką :)

      Usuń
  4. Oj będzie się działo :) I nawet bikini widzę... A sukienka maxi chodzi już za mną od miesiąca i woła "uszyj mnie" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bikini w tym roku nie potrzebuje, ale kupiłam z ciekawości. Jak gdzieś znajdę tanio spandex, to spróbuje uszyć. Jak nic z tego nie wyjdzie, to sprzedam wykrój :)

      Usuń
  5. Nigdy nie słyszałam o tych wykrojach :) teraz już wiem że takie są :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupujac wykroje z Buttericka zrobilam dokladnie jak Ty. Chcialam 10, ale jak zobaczylam cene przesylki to chwycilam sie za glowe :) Stanelo na 7 choc i tak przesylka drozsza od wykrojow :( Szkoda, bo wykroje sa swietne.

    W wykrojach sa juz zapasy na szwy. Ania z ukrytych watkow pisala o sprawdzaniu rozmiarowki w tych wykrojach. Rzuc okiem, bo w moich wykrojach rozbieznosci byly jeszcze wieksze niz w Burdzie. Z tabelki wyszlo mi 12 a spokojnie moglam wycinac 8.

    Co do Burdy... 34 jest dobre, a czasem "na styk", a 36 przypomina namiot bez wzgledu na fason. Myslalam, ze to ja taka niedojda i cos zle kroje, ale widac taka uroda Burdy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szkoda, że taka droga wysyłka. Kupowałabym sobie co jakiś czas, a tak, to raz na ruski rok. Jak trafi się dobra promocja :) Z tego co się zorientowałam, to można kupić z Butterick, Vogue, Kwik Sew, McCall i zapłacić jedną przesyłkę, bo to chyba ta sama firma?

      Cieszę się, że są już zapasy. Z tabelki wychodzi mi rozmiar 10. Czytałam u Ani o sprawdzeniu rozm. i zamierzałam tak zrobić :)

      Burda mnie dobija z różnicami w rozmiarach. Nigdy nie wiem, co wyjdzie, dlatego wcześniej próbuje na starych tkaninach wykrój.

      Usuń
  7. Długa, biała ładniutka. A co do szwów to przeważnie te wykroje posiadają już dodatki na nie(zwykle 5/8"(1,5cm))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem fanką długich sukienek, chociaż jeszcze żadnej nie szyłam. Fajnie, że dodatki na szwy już są, dzięki.

      Usuń
  8. Ja już trzy razy robiłam zakupy na ich wyprzedażach, ale wszystkie wymarzone wykroje czekają na mnie w USA u rodziny na skonsolidowana paczkę:) Bardzo mnie cieszy, gdy ktoś szyje z mccallsowo-vogueowo-butterickowych wykrojów, bo to dostarcza mi informacji o nich na przyszłość:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę ci, ty to masz dobrze :)

      Usuń
  9. A ja myślałam że tylko Burda istnieje,wszystko mi się podoba♥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz