Wróciłam :)



Wreszcie wróciłam. Stęskniłam się za moją kicią.  Jak pojechaliśmy ją odebrać od ciotki, to nie chciała nawet  podejść :) Na szczęście jak wróciła do domu, to jej obraza przeszła. Przez te 3 tygodnie jedzenia lodów deserów itp. przybyło mi sporo w pasie,  moja koleżanka, która jest w 3 miesiącu ciąży  ma mniejszy brzuch :):):) Szkoda, że ja tyje tylko tam, gdzie nie potrzeba,  à propos mojej wagi, to poczułam się na wakacjach jak w podstawówce.  Usłyszałam z pięć razy tekst "rany jaka ona chuda" itp. Jak widać brzuch dobrze maskowałam hahahahahah. Zawsze się zastanawiam co takie osoby myślą rzucając taki tekst? Że niby pójdę się opcham pączkami, żeby oni mieli lepszy dzień? To muszę ich zmartwić kupiłam na wakacjach książkę "Dieta abs" i zamierzam się do niej dostosować. Moja pierwsza w życiu dieta :)


 Jak się ktoś wybiera do Łeby, to niedaleko jest Stilo jest tam piękna plaża i latarnia, z której przy ładnej pogodzie można obejrzeć okolice.
Sukienka którą pokazywałam ostatnio  :)
Stilo
Stilo

Komentarze

  1. :) brzuszka ja też nie widzę, plaża faktyczne warta odwiedzenia, witamy spowrotem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. LaLa dziękuje :), nauczyłam się maskować hahaah

      Usuń
  2. Koty to takie charakterne stworzenia że hej;) Fajny plażowy klimat... A suienka akurat na plażę i wszędzie indziej, łaaaadna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, sukienka jest bardzo wygodna, jak to dzianina :)

      Usuń
  3. oj tam dieta ... lepsze są ćwiczenia:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To właśnie ćwiczenia plus dieta. Raz już robiłam ćwiczenia na brzuch 6 weidera, wytrwałam do 26 dnia. Najbardziej zrobiło mi się wcięcie w tali, a ja chciałam płaski brzuch :)Dlatego myślę, że bez diety nie ma co się porywać na ćwiczenia (w moim przypadku). Ja wszędzie łatwo chudnę, ale nie na brzuchu :)

      Usuń
  4. Sukienka świetnie na tobie wyglada. Nie jestem fanka maksi sukienek, ale taka chetnie bym sobie sprawiła :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, ja uwielbiam maksi sukienki z racji tego, że są maskujące hahaah Pozdrawiam

      Usuń

Prześlij komentarz