"Anna moda na szycie" nr. 2/2013r.

Wypatrzyłam u Tfurczy blog, że jest już nowa "Anna moda na szycie" i oczywiście kupiłam. Nie wiem, gdzie ja  to wszystko będę składowała. Dla tych co się jeszcze zastanawiają nad kupnem zrobiłam zdjęcia techniczne i wpisałam rozmiary modeli jakie się znajdują w nowym numerze. Ostatnio byłam w Ikei i kupiłam trzy plastikowe pojemniki na tkaniny. Dwa mniejsze wypchane po brzegi jeden większy ma luz. Jak zrobię porządki, to muszę jeszcze jedno Candy zrobić :) Uzależniłam się do kupowania tkanin szkoda, że nie od szycia :):)

















Komentarze

  1. Ja już się zaopatrzyłam, wprawdzie dość mało jest modeli 34 i 36, ale jak już są to moim zdaniem bardzo fajne. Sukienki 10 i 11 od razu wpadły mi w oko przy przeglądaniu gazety, więc peanie niedługo znajdą się w mojej szafie :) Spódnice z baskinkami też niczego sobie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba sukienka 11 ;tylko z dekoltem w literę V, a spódniczka z baskinką nr 53 i kamizelka 57 :)

      Usuń
  2. jak ja kupic w Niemczech?!! Ma lepsze moim zdaniem modele jak Burda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam że w Niemczech jest wszystko :) Ja jednak wolę Burdę.

      Usuń
    2. W Niemczech ten numer był daaaaaaaawno temu, w 2011 roku. http://nowak.blog.hobbyschneiderin24.net/2011/09/19/revue-de-presse-meine-nahmode-32011/

      Usuń
  3. Ja także kupiłam :) Sporo modeli mi się podoba.
    Podobnie, jak Ty mam już pokaźny zapas materiałów i coraz mniej miejsca na nie.
    Do tego w sumie brak miejsca na nowe ciuchy. Będę musiała pogrzebać w szafie i w końcu oddać to, czego jednak nie noszę. Zawsze mi było szkoda, 'bo może kiedyś ubiorę'... XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam malowanie i właśnie zrobiłam przegląd szafy i pozbyłam się masę ciuchów. Ciężko było, bo też zawsze myślałam, że kiedyś ubiorę, ale uświadomiłam sobie, że to kiedyś nie nastąpi. Te pojemniki na tkaniny też poluzowały szafę. Teraz nic tylko szyć :):):)

      Usuń
  4. Ja tym razem nie kupowałam, bo jakoś mi się średnio podobają te modele.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zaoszczędziłaś miejsce i kasę hihihi

      Usuń
  5. Zanim się dobudziłam pierwszą kawą to myślałam, że te numerki przy modelach to rozmiary :D Oj durna :)
    Niektóre modele fajne. Dzięki za rysunki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma to jak kawa z rana :)

      Usuń
  6. Kamizelki są fajne. Marzy mi się żeby sobie taką uszyć (57, 59a).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooooo tak moje faworyty :):):)

      Usuń
  7. Sporo modeli do wykorzystania. Ostatnio szukałąm wykroju na kamizelki,a w tym wydaniu jest ich sporo więc musze poszukać u mnie w księgarni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No to muszę powędrować w poszukiwaniu gazetki, dzięki za opis. Co do zbierania tkanin na wszelki wypadek to nie jesteś osamotniona, ja co jakiś czas zajmuję wciąż nowe zakamarki do ich przechowywania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zobaczyłam, ile ma longredthread i stwierdziłam, że nie mam tak dużo tkanin :)Czyli nadal mogę kupować hahahaha

      Usuń
  9. Ooo muszę kupić! dużo fajnych modeli. bardzo podoba mi się płaszczyk :D Ostatnio więcej myślę o szyciu niż szyję hi hi A gdybym nie miała ograniczonego budżetu to kupowanie materiałów i butów nie miało by końca!!!a i jeszcze torebek !Pozdrwaim :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest nas dwie, ja też najwięcej myślę o szyciu i na tym się kończy. Torebkami i butami też bym nie pogardziła :) Pozdrawiam

      Usuń
  10. Trafiłam do Ciebie przez candy, tyle Burd to od razu rzuca się w oczy :) oczywiście już za późno, ale chociaż fajnego bloga znowu odkryłam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic się nie martw za jakiś miesiąc planuje drugie Candy :)

      Usuń
  11. Muszę podejść do Empiku, bo wygląda ciekawie!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zobaczę czy kupię, jeśli mi pani z kiosku zostawiła to pewnie tak, ale jeśli nie ma to płakać nie będę ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz