Bluzka McCall's M6755.

Zdecydowanie to moja ulubiona bluzka :) Nie jest idealna, ale bardzo ją lubię.  Na pewno jeszcze skorzystam z tego wykroju. Jedyne, co to muszę pokombinować z rękawami, bo mogłyby być ciut większe. Wykrój to McCall's M6755. Uszyłam ją z grubej żorżety, lepsza byłaby trochę cieńsza, ale to są uroki kupowania przez internet. Za każdym razem powtarzam sobie, że pojadę do Katowic na rajd po sklepach tekstylnych. Kończy się na tym, że otwieram zakładkę z e-sklepami i zawsze na coś się skuszę. Zamówiłam ostatnio parę tkanin i dwie już mi przyszły. Jedna ok, ale druga myślałam, że będzie bardziej miękka, a mam zamiar uszyć z niej maxi sukienkę. Już widzę, że będzie stercząca i będę wyglądała jak w tej co przerobiłam na spódnice, obym się myliła :):):):)






Komentarze

  1. Bluzka jest świetna i ma ciekawy motyw :-) Podziwiam Ciebie i innych kupujących tkaniny przez internet - ja bym tego nie potafiła, muszę dotknąć materiał żeby się na niego zdecydować :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwona właśnie nie ma czego podziwiać, bo to z czystego lenistwa :):):)Mam 3 sklepy w Sosnowcu, ale słaby wybór w nich, więc się posiłkuje netem, bo nie chce mi się jechać 15 min. do Katowic hahahaha

      Usuń
  2. Ta bluzka hipnotyzuje! Wybrałaś genialny wzór. A z tej drugiej, zbyt sztywnej tkaniny, to może jeszcze się zastanów co uszyjesz? Bo jak nie widzisz siebie w sztywnej sukience to jest prawdopodobieństwo, że będziesz z niej niezadowolona, a po co szyć coś z czego nie będziesz czerpać radości?:) Ech, ale ta bluzka jest cudna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wymyśliłam, że uszyje taką co ma pasek i wtedy nie będzie tak sterczała, tak myślę :), cały czas się zastanawiam.

      Usuń
  3. fantastyczny print :) a w jakim sklepie internetowym kupias takie cudo???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://sklep.supertkaniny.com/

      Usuń
  4. Ładna, widzę, że lubisz wzór palmy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MariaTamara Ty się ze mnie nie nabijaj hahahahha, wiesz co ten nowy materiał co kupiłam też ma wzór palmy, całkowicie nieświadomie je wybieram.

      Usuń
  5. Tkanina po prostu genialna! Bluzka też :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudny materiał! nie dziwię się że ta bluzeczka to Twoja ulubiona:D Mnie bardzo podoba się ten rękawek! A materiały ostatnio tylko w internecie kupuję ,bo ceny w Tychach są obłędne :O Nieraz kupuję materiał w ciemno a dopiero potem zastanawiam się co z niego uszyć :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za tak miłe słowa :) W Sosnowcu jest jeden sklep co za 10 zł lub 15zł za metr można kupić coś fajnego. Jak są przeceny, ale jak czegoś szukam konkretnego to wtedy nie ma nic. Ja też często kupuje tkaninę, bo mi się podoba, a później na pewno coś wymyśle hihihi

      Usuń
    2. KasiB a byłaś może w tym sklepie http://www.laboratoriummody.com.pl/ ? Ceny pewnie wysokie, ale może się kiedyś ruszę dalej hahaha Pozdrawiam

      Usuń
  7. Zjawiskowy wzór na tkaninie :) Bluzka bardzo fajna.
    Po co aż do Katowic? Polecam hurtownieę w Sosnoiwcu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Kochana, a powiedz mi gdzie jest ta hurtownia ??? Ładnie proszę :)

      Usuń
    2. http://tanie-tkaniny.com.pl/hurtownia---sosnowiec-9/Pl/ - Zagórze
      http://tanie-tkaniny.com.pl/7--sosnowiec-centrum-17/Pl/ - Centrum
      ;)

      Usuń
    3. http://tanie-tkaniny.com.pl/7--sosnowiec-centrum-17/Pl/ ;) i w Zagórzu też jest

      Usuń
    4. Dzięki za odpowiedz, wiem o tym w centrum. Kupiłam tam trzy tkaniny, ale nie jestem zadowolona. Pierwsza bardzo się mechaci, a druga w praniu cały połysk straciła. Raczej już nic tam nie kupię.

      Usuń
  8. Przepiękna bluzka. Do tak hipnotyzującego wzoru nie trzeba już żadnych dodatków i udziwnień. Jak dla mnie bomba!

    Bardzo podoba mi się tył. Nie widziałam jeszcze ciuchów z tego typu zapięciem... Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, bardzo mi miło czytać takie komentarze.

      Zapięcie też mi przypadło do gustu, całkiem łatwo się je szyje, ale wstyd przyznać, przyszyłam tylko jeden zatrzask zamiast trzech i tak sobie chodzę :):):) Miały być guziki, ale nie mogłam się na żadne zdecydować. Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Bardzo fajny wzór i zapięcie tyłu. Super uniwersalna:).

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna bluzka z niebanalnym printem. Ot , co potrafi wyczarować odpowiednia tkanina z prostym krojem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń

Prześlij komentarz