Burda 10/2013.




















aktualizacja 04.09






 

burdastyle.de

 

Komentarze

  1. Do kupienia na 300%! Już mam swoje typy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele rzeczy mi sie podoba, zwlaszcza 3 i 4;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zwariowałam dla tej hippi-spódnicy, o-żeż! nie będę miała tego numeru ;-) I spodzieniaski na gumie dla dzieciaków - super sprawa, a tak łatwe do uszycia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spódnica świetna, ale jestem ciekawa ile tkaniny na nią potrzeba. Może ktoś ci z rodziny podeśle tą Burdę?

      Usuń
  4. Zdjęcia świetne ale jak zawsze jak przyjdzie zwiastun modeli techniczncyh okaże się ile to jest warte.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zawsze czekam na techniczne rysunki :)

      Usuń
  5. A dla mnie taka sobie. Nie powala, nie widzę w niej nic, co bym chciała uszyć :<

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia. Ze trzy modele, nawet i cztery chętnie bym uszyła. Do kupienia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia. Ze trzy modele, nawet i cztery chętnie bym uszyła. Do kupienia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyjątkowo ani jedna z rzeczy nie wzbudziła zainteresowania. Jutro przekonam się na żywo.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz