Candy do 1.09.



Postanowiłam zrobić Candy dla szyjących i posiadających  bloga.
 * Zostaw  komentarz jeśli jesteś zainteresowany + maila :)
*Umieść na swoim blogu banerek mojego CANDY z aktywnym linkiem w bocznym panelu.
*Dołącz do grona obserwatorów bloga.


Zestaw zawiera:

 1. Żorżeta 1,8m Czarna w różowy wzór-nowa.
2. Żorżeta 1.5m kremowa w kwiatki-nowa.
3. Tkanina 0,8m fioletowo-szara. z drugie ręki :)
4. Tkanina 1,3. niebieska z drugie ręki :)
5. Klej do tkanin w taśmie.
6. Flizelina taśma wzmocniona.
7. Flizelina taśma.
8. Burda 1/93,9/93,3/93,6/93,8/93,12/91,11/90.
Gazety nie są pierwszej młodości co widać po roczniku, ale może ktoś lubi lata 90-te :)
Tutaj można sprawdzić co zawierają Burdy 


 CANDY trwać będzie do 1 września.
Wyniki ogłoszę dnia następnego.



Komentarze

  1. Z wielką chęcią się zapiszę :)
    dominika_1212@op.pl

    Banner na blogu: http://kolorowy-wieszak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się :)
    kladzia1818@interia.pl
    Baner: http://pasja-kladzii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. no cudownie!! dlatego zgłaszam się bez wątpliwości :)

    krzakjoanna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ha ja rowniez, bo jestem jak mowi moj maz ''nie nachapana''i.zamal@yahoo.de
    banner na blogu sie robi

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie przyłaczam się do zabawy :-)
    sylwiavonlonski@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. O co chodzi w tym całym candy? XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem też zainteresowana zabawą :)

    mio1227@gmail.com
    http://ja-tu-tylko-szyje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja dołącze, może w końcu uda mi się coś wygrać.
    malaszara@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooooo, to i ja się dołączam! jakatyablog@gmail.com a bannerek już dodaję!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda, że tylko dla tych, co mają blogi.. Obserwatorem jestem sobie już troszkę, a może dołączyć udostępnienie przez FB?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobię dla Ciebie wyjątek za obserwacje od początku istnienia bloga :) FB nie mam i mieć nie będę dlatego go pominęłam.

      Ps. Mam włączoną moderacje komentarzy, bo spam mam zagraniczny. Opublikowałam tylko jeden twoją odpowiedź żeby nie powtarzać trzy razy tego samego.

      Usuń
    2. Podaj maila.

      Usuń
  11. WooW:)) dzięki, candy poszły w świat FB:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę podaj maila, żebym wiedziała, że Ty to Ty hahaha :)

      Usuń
  12. dołączam i ja! burdy z lat 90 rządzą:D
    dodałam już banner na http://tosieskonczyszwami.blogspot.com, a mój mail to (podaję bez "małpy", żeby uniknąć spamów: tosieskonczyszwami[no spam]gmail.com

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również jestem zainteresowana tymi cukierasami :)
    monikaaa1503@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też z chęcią się zapiszę

    natalia_jaworek@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. zapisuję się. pozdrawiam.

    aguniamojswiat@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Chcę wziąść udział. Co prawda nie prowadze bloga o szyciu.. ale na codzień coś zawsze :)
    obserwuję jako pasja szarości
    mail - betheperfectxd@wp.pl
    link do banera - http://pasjaszarosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super nagrody przygotowałaś, dla nas szyjących to prawdziwe skarby. Zgłaszam się do zabawy, w starych Burdach można znaleźć sporo fajnych rzeczy. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  18. No to maluję szary koniec kolejki na fioletowo ;) Szyjątek u mnie na blogu żałośnie mało, ale sokoli wzrok znajdzie je między wierszami ;) Na pewno z czasem pojawi się ich o wiele więcej, czekają na wykończenia i sesje fotograficzne (najnowszy ptaszek twierdzi, że ma złamane skrzydełko, więc czeka go operacja przeróbkowa) ;) Buziaki ;)
    charmonia@gazeta.pl

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuje Wam wszystkim za udział w moim Candy :) Jutro wyniki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy25.7.17

    Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz