Burda 11/2013.



Prawie jak z reklamy Snickersa z Joan Collins.


Fajna.  Szkoda, że nie chodzę w spódnicach :)

Te spodnie mnie przerażają.


Bardzo fajna,  kto mi uszyje?




Takie wdzianko przydałoby mi się.







Taką bluzkę muszę mieć.


Nie wiem czy ja kiedyś przekonam się do fasonu oversize. Chyba jestem za stara na to :)

źródło




Edytowano 26.09.

Zapomniałam napisać o prenumeracie Burdy. Wyczytałam na forum ekrawiectwo :) Może kogoś zainteresuje .

Prenumerata miesięcznika Burda:
39 zł zamiast 77,40 zł za prenumeratę na pół roku
76 zł zamiast 154,80 zł za prenumeratę na rok
Oferta obejmuje 6 lub 12 kolejnych numerów, począwszy od wydania 11/13

link:
 https://www.citeam.pl/oferta/prenumerata-miesiecznika-burda


Komentarze

  1. ostatnia Burda ta co ja mam wyglada calkiem inaczej,a ta to jest polska na listopad tak?? podobaja mi sie te rzeczy prawie wszystkie ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak będzie w listopadzie :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Ta Burda, jak dla mnie zapowiada się dużo ciekawiej. Masz rację, niebieska bluzka jak żywa z reklamy snickersa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mojemu mężowi też się tak skojarzyła :)

      Usuń
  3. dość wymyślne te stroje

    OdpowiedzUsuń
  4. Zjadło mi komentarz!!! no nic napiszę jeszcze raz.
    Ta burda ciekawie się zapowiada, może jak dla mnie trochę z bure kolory, ale to tylko od nas zależy jaki kolor wybierzemy :) do fasonów oversize już się przekonałam pod warunkiem że nie są tak bardzo luźne!!! i te kurteczki bardzo mi się podobają, szczególnie ta z zamkami!!! i czarna sukienka ze zdjęcia nr.5.Przedostatnie zdjęcie też mnie zainspirowalo, szczególnie żakiet i bluzka.
    Kupię jak zwykle, jestem uzależniona :)))) Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę Cię w tej czarnej kiecce tylko w innym kolorze :)Ta trzecia od dołu też, by fajnie na Tobie wyglądał. Mnie się wydaje, że w oversize wyglądam na chudszą jeszcze, dlatego unikam tego kroju, a jak jest naprawdę to kto wie hahaha . Ja zamówiłam prenumeratę, więc już nie mam wyboru i będę przez najbliższy rok dostawała gazetę. Pozdrawiam. Całuski :):):)

      Usuń
  5. Jest parę fajnych rzeczy. Bluzka "Joan Collins" przy innym kolorze ma szansę fajnie wyglądać. Poza tym dwie są fajne sukienki 14 i 15:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta długa to jeszcze by przeszła bo w krótkich chodzę tylko na wakacjach hahaha Pozdrawiam

      Usuń
  6. Ciekawe modele, parę naprawdę bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znów jestem zawiedziona, ale przynajmniej mam tania prenumeratę a i nadziei nie tracę, że coś dla siebie wypatrzę między udziwnionymi modelami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypomniałaś mi o prenumeracie :) Ja prawie zawsze coś dla siebie znajdę. Czekam na rysunki techniczne, bo te lubię najbardziej.

      Usuń

Prześlij komentarz