Bluzka w kratkę.

Bluzka w kratkę model 5a z kołnierzem z sukienki 5c [2/2012] .  Miała być z rękawami, ale była za ciasna w ramionach  (rozmiar 34).  Dobrze, że najpierw przymierzyłam ze szpilkami, to nie musiałam pruć. Z rękawami wyglądałam lepiej, ale co zrobić.


Chciałam Wam pokazać co wisi u mnie na manekinie od 3 miesięcy. Bluzka, w której zrobiłam dziurę i zastanawiam się co z nią zrobić. Niby mała, ale w praniu może się powiększyć. Może jednak ją zostawię i w końcu dokończę. Sama nie wiem.















Komentarze

  1. A ta dziurka to n a plecach? Może przykryć jakimś karczkiem, szkoda wyrzucać..a ta z kołniezykiem też ładna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, nie mam na tyle tkaniny żeby karczek zrobić, a drugi raz już kołnierza odpruwać nie chce, bo właśnie wtedy zrobiłam dziurę hahaha, ona jest z tyłu.

      Usuń
  2. świetna bluzka, szczególnie ten kołnierzyk jej dodaje ciekawego wyglądu :) co do dziury, miejsce jest takie ze nie da się zbytnio chyba nic naszyć, a może spróbuj lekko zacerować nitką w tym samym kolorze? albo możesz też wyciąc tyci białą gwiazdkę i naszyć tam ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Myślałam o gwiazdce, ale ona jest za mała, a dziurka jak trzy gwiazdki :) Myślę, że jednak ją zostawię w spokoju i zobaczę jak po praniu będzie wyglądała.

      Usuń
  3. świetna bluzka, szczególnie ten kołnierzyk jej dodaje ciekawego wyglądu :) co do dziury, miejsce jest takie ze nie da się zbytnio chyba nic naszyć, a może spróbuj lekko zacerować nitką w tym samym kolorze? albo możesz też wyciąc tyci białą gwiazdkę i naszyć tam ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Moze zszyc ja bezbarwna nicia o ile masz dostep do takich, a jesli nadal bedzie widoczna, to na ramiona zarzucac jakas apaszke?
    Bluzeczka w kratke sliczna. Sama chcialabym taka muec.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się bluzka podoba. Nie mam nici przezroczystych, ale jak po praniu dziurka się powiększy, to spróbuje takie nabyć i przeszyć nimi. Dziękuje

      Usuń
  5. mozesz tez z jakiegos podobnego materialu zrobic wieksze gwiazdki i np.3 sztuki i ponaszywac z tylu, ?szkoda bo ladnie wyglada....:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten pomysł też brałam pod uwagę, ale małe gwiazdki ciężko równo przyszyć, bo nie mam takiej wprawy. Dziękuję za za komentarz.

      Usuń
  6. Bardzo fajna bluzeczka - szkoda, że ją uszkodziłaś... Pierwsze, co mi przyszło na myśl to zmienić karczek, ale jeśli mówisz, że nie masz już wystarczająco dużo materiału, to nie mam pojęcia, jak inaczej to naprawić... A szkoda, bo bluzka naprawdę fajna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę, że jednak dziura się nie powiększy :) Jeszcze muszę klapki do kieszeni uszyć i na tyle tkaniny mi zostało.

      Usuń
  7. Z tym karczkiem (nawet z innego materiału) to niezły pomysł ale jeśli nie chcesz odpruwać kołnierza to może po prostu skończ bluzeczkę... dziura nie rzuca się w oczy a pod sweterek albo żakiecik będzie jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie jak odpruwałam kołnierzyk, to zrobiłam dziurę, bo się zagapiłam w tv hahaha. Bluzka jest z batystu i planowałam chodzić w niej w upały, będę musiała zapomnieć, że z tyłu jest dziurka trudno.

      Usuń
  8. Bardzo mi się podoba bluzka w kratę, a co do dziury to może obszyj podkrój tyłu plisą albo zrobić jakieś małe zaszewki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna bluzka, szkoda że rękawki nie pasują :) A jeszcze jeden pomysł na dziurę to może tasiemkę naszyć na plecach - można wyciąć ze skosu z tej tkaniny białej... ciekawy efekt mogłoby to dać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postanowiłam nic z nią nie robić, ale co masz na myśli z tą tasiemką, bo nie umiem sobie tego wyobrazić, a jestem ciekawa hihi.

      Usuń
  10. Bluzka w kratkę wygląda całkiem fajnie, nawet bez rękawów ma charakterek :-)

    Wiesz co, w praniu mi się dziury leżące dalej od szwów nie powiększają - przynajmniej nie zauważyłam tego jakoś dramatycznie. Z tego co widzę bluzka jest prześwitująca i ciężko będzie dyskretnie coś tu naprawić nie czyniąc tego bardziej widocznym - może podkleić paseczkiem flizeliny, żeby się nie darło bardziej i zostawić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak przeczytałam, że dziury nie powiększają się w praniu, to właśnie postanowiłam ją taką zostawić. Po praniu najwyżej coś zrobię jakby jednak się powiększyła. Bluzka jest z batystu i podklejenie będzie widoczne, ale dziękuje za radę. Pozdrawiam

      Usuń
  11. śliczna bluzeczka w kratkę, a tej białej w gwiazdki wielka szkoda! pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna bluzka nawet pomimo braku rękawów :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bym nosiła, albo zacerowała delikatnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też będę nosiła, bo dużo szycia z nią miałam, a jeszcze nie skończyłam hahaha Pozdrawiam

      Usuń
  14. bardzo ładna bluzka :D a ten materiał w gwiazdki - cudo!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Tkanina w gwiazdki bomba, ale zupełnie nie rozumiem po co robiłaś w niej dziurę ;-) a bluzka w kołnierzykiem urocza, śliczna i w ogóle!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna bluzeczka :) podoba mi się połączenie materiałów :) a co do dziury to chyba najlepiej będzie zacerować ( tej czynności szczerze nienawidzę ale nieraz pomaga )

    OdpowiedzUsuń
  17. Romantyczna bluzka :) Co do dziury wyciełabym karczek albo podkrój jak pod szyję i naszyła na wierzch.

    OdpowiedzUsuń
  18. Naszyj jakiś nie duży karczek ,prując tylko ramiona,będzie piękna bluzka tak jak ta z kratki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz