Burda 'Szycie krok po kroku" 1/2014.

Komentarze

  1. Nawet ja mogę powiedzieć... ale to już było. Choć przyznaję, że komplet czarna portfelowa spódnica i bluzka z oryginalnym "wieszakiem" na szyję bardzo kuszący. Ciekawe kiedy pojawi się u mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że to już było :) Bluzka bardzo fajna, ale nie dla mnie mam za wieli biust hahah.

      Usuń
  2. ten różowy kombinezon chyba wart uszycia - natchnęło mnie teraz na kombinezony i muszę sobie sprawić chociaż jeden

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też rozmyślam nad kombinezonem :):):):)

      Usuń
  3. Chyba po raz pierwszy mogę napisać: ja dla mnie nic ciekawego nie ma...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja poczekam na rysunki techniczne :)

      Usuń
  4. Nie bede sie wyrozniac i tez napisze, nic co mogloby mnie zachwycic i o wiekszosci mozna powiedzie: "Ale to juz bylo..." :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmm a mi się podobają wszystkie sukienki! :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie sukienka (zdjęcie nr 4) jest super. Uwielbiam takie modele.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz