Burda 06/2014

Komentarze

  1. Taka sobie :( Jakoś te letnie numery wydają mi się gorsze od jesienno-zimowych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja poczekam na rysunki techniczne.

      Usuń
  2. Anonimowy1.7.14

    kiedyś a może jeszcze nie tak dawno BURDA miała szyk,nikogo nie chcę obrazić ,ale większość kreacji to normalne lumpy ze zbędnymi udziwnionymi dodatkami ,kupowałam Burdę i szyłam z niej od czasu kiedy można było ją kupić w Polsce,potem pokazało się jeszcze PRAMO i NEUE MODE ,świtna była ta ostatnia,po prostu aż chciało się szyć.Przestałam kupować Burdę lepsze wykroje są w ciuchlandach ,odnoszę wrażenie ,że komuś nie zależy,smutne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawszę coś wybiorę dla siebie więc kupuje :):):) Muszę kiedyś kupić Neue Mode z ciekawości, bo nie tylko ty zachwalasz :)

      Usuń

Prześlij komentarz