Długa spódnica.

W czerwcu uszyłam spódniczkę. Dopiero teraz zrobiłam zdjęcie, żeby ją pokazać :) 
Tkanina, to jedwab z lnem.  Szukałam jak najprostszego modelu i padło na model 136 (9/2011). Ograniczała mnie lekka sztywność i mała ilość tkaniny. Podszewka jest z batystu. Z tyłu jest zamek i rozcięcie. Bardzo ją lubię, nadal jestem zachwycona tkaniną :)









Chciałam Wam jeszcze pokazać sukienkę którą miałam szyć, ale się rozmyśliłam. Tkanina zafarbowała się przy wstępnym praniu. Dół  kiepsko leży. Górę jeszcze kiedyś uszyję, bo jest fajna.



Komentarze

  1. Piękna spódnica, ta tkanina idealnie do niej pasuje :) Góra sukienki wygląda super, czy to wykrój z Burdy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Sukienka jest z Burdy model 116 (4/2013).

      Usuń
  2. Świetne wzory, zarówno na spódnicy jak i na sukience. A krój sukienki świetny - dopasowana, z fajnym dekoltem, taki subtelny pazurek :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Subtelny pazurek - ale fajnie to ujęłaś :) Dokładnie tak!

      Usuń
    2. Monika Dziękuje :) Ten dekolt jest świetny masz rację, dlatego jeszcze skorzystam z tego wykroju.

      Usuń
  3. Cudna spódnica, materiał jest oryginalny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super spódnica! Mi się jeszcze nie udało trafić na podobną tkaninę - powstają z nich efektowne spódnice, takie jak Twoja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Tkaninę kupiłam w sklep.supertkaniny.com, fajne mają wzory.

      Usuń
  5. Piękna spódnica, sukienka super seksi :) Piękne materiały. Pozdrawiam gorąco :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Pozdrawiam i zapraszam do Sosnowca na kawę hihi

      Usuń
  6. Uwielbiam wzorzyste materiały. Obydwie rzeczy są bajeczne :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz