Agrowłóknina i moja nowa maszyna Singer 4423.

 Większość blogerek szyjących używa do przerysowania wykroju papieru do pieczenia. Ja używam agrowłókniny. Można taką nabyć w markecie lub Biedronce. Ja zawsze kupuje w Biedronce koszt 7.99 zł za 8m2. Właśnie teraz jest sezon i jest dostępna. Największym plusem agrowłókniny jest jej wielkość.  Łatwo ją spięcia szpilkami i przypiąć do manekina lub przyłożenia do ciała. Jest wygodniejsza niż papier półpergaminowy (wcześniej używałam).  Jest cienka i grubsza.  Wygodniejsza jest grubsza. Najlepiej do przerysowania używać  miękkiego ołówka typu 7B. Jak muszę skleić wykrój, to używam taśmy malarskie tej żółtej.

Moja nowa maszyna do szycia Singer 4423, a w tle bluzka którą ostatnio uszyłam. Jakby ktoś był zainteresowany recenzją to piszcie.
 Mój mały park maszynowy hihi:).

Komentarze

  1. Park maszynowy prezentuje się zacnie :) Pomysł z włókniną ciekawy. Ja ostatnio używam specjalnego papieru do kopiowania, ale papier to papier, na manekinie nie jest wiarygodny, a czasem w ogóle nie da się go tam zainstalować.
    Dzięki za podpowiedź. Muszę zerknąć czy u mnie też taką włókninę znajdę.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Przypomniałam sobie, że można jeszcze kupić agrowłókninę w markecie ogrodniczym na metry.

      Usuń
  2. Pomysł odjazdowy. Na pewno skorzystam. Dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobry pomysł,sprawdzi się przy tych skomplikowanych wykrojach :) Jutro sprawdzę swoją bieronke. Powodzenia zmaszyną. Szkoda,że nie dodałaś wiecej zdjęć bluzki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maszynę mam od kwietnia i na razie jestem zadowolona, ale dzięki:) Bluzka wisi w szafie i czeka na zdjęcia, ale jakoś zebrać się nie mogę.

      Usuń
  4. Fajny pomysł z tą agrowłókniną :) Co do maszyny to super wybór- mam taką samą i świetnie się spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ją kupiłam tylko ze względu na jej szybkość :):):) Na razie też jestem zadowolona.

      Usuń
  5. no, no o tym nie pomyślałam ale pomysł przedni trzeba będzie wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy pomysł! Problem jest zawsze właśnie z tymi dużymi częściami wykroju, jak bywa z rozkloszowanymi sukienkami. Na pewno spróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój park wygląda super ja muszę wszystko zaraz chować.
    Agrowłóknina? matko nie pomyślałabym ha ha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chowam jak wiem, że ktoś ma przyjść, a tak to stoi do póki coś szyje :):):)

      Usuń
  8. Wiele rzeczy robiłam z wigofilem, ale nie wpadłam jeszcze na to, żeby wykroje na nim rysować :D Ale skoro się sprawdza, to czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Używam właśnie papieru do pieczenia ale na agrowłókninę bym nie wpadła. A czym na tym rysujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam w poście, że ołówkiem 7b, ale teraz kupiłam 9b i też jest dobry.

      Usuń

Prześlij komentarz