Burda 5/2015.

Komentarze

  1. Za dużo tych falban wszędzie, aż oczy bolą. Trudno mi znaleźć w tym numerze coś co w 100% mi się podoba...

    OdpowiedzUsuń
  2. Szału nie ma, może dwie rzeczy wpadły mi w oko, nie więcej...

    OdpowiedzUsuń
  3. No, no, wygląda na to, że Burda zaszczyciła nas paroma fajnymi modelami. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje za pierwszy zwiastun nowej Burdy. Poczekam na rysunki techniczne, zeby wydac ostateczny werdykt ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziwne jakieś ...jedynie mi się żakiecik podoba no i ciuszki dla dzieci są OK

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyny, a mi wpadła w oko pierwsza sukienka :) Szkoda, że coraz więcej luźnych wykrojów, bo ja preferuje dopasowane :):):)

    Zauważyłyście, że coraz częściej jeden wykrój w trzech odsłonach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dokładnie! burda jakoś nie szasta pomysłami!

      Usuń
  7. No właśnie smuci mnie to że wykroje się powtarzają.
    Mam starsze wydania i uwierzcie są ciekawsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam parę starszych, ale wole nowsze :):)

      Usuń
  8. Anonimowy6.4.15

    Kaszana to mało powiedziane...

    OdpowiedzUsuń
  9. Może jeden wykrój wpadł mi w oko. Dziękuję za zwiastun. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie fajne,mam bluzkę podobną z falbanami i bardzo ją lubię.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz