Fuksjowa sukienka.

Ostanie trzy miesiące były beznadziejne. Cztery pogrzeby w rodzinie wpędziły mnie w depresyjny stan. Postanowiłam jednak, że muszę się ogarnąć i zaczęłam nawet szyć spódniczkę. Choroba mi przerwała, ale przypomniałam sobie o tej sukience.
 Uszyłam ją w grudniu. Zmniejszyłam przód i tył o 2 cm, górę tyłu skróciłam o 2 cm, ale mogłam jeszcze machnąć centymetr. Rękawy są za duże i myślę, że je zmarszczę, bo pruć mi się już nie chce. Zamek na karku mi odstaje. Tkanina ( mieszanka poliestru wiskozy i elastyny)  fajnie się rozciąga, a podszewka wręcz przeciwnie hehe.  Kolor nie jest taki jaskrawy :) Model 104a. Burda 8.2014. Podsumowując nie jest źle, ale mogło być lepiej.

 


 

Komentarze

  1. Śliczny kolor,świetny krój i ja tam niedociągnięć nie widzę :) Uszyłam ten sam model, ale z podszewki i stwierdzam, że jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja próbny uszyłam z podszewki hihihi :)

      Usuń
    2. Miałam bardziej na myśli to, że swoją wersję uszyłam z wykroju na podszewkę, bez patchworkowego przodu :)

      Usuń
    3. Przepraszam, choroba mi na mózg padła i nie załapałam :):):)

      Usuń
  2. hmmm mi sie podoba :) oglądałam ten krój w burdzie ale pisze przy niej "trudne" więc na razie dałam sobie spokój :D ale krój w moim stylu i rękawki fajne :)

    Współczuje sytuacji rodzinne!!! trzymaj sie ciepło, wyjdź na spacer, na słoneczko !! będzie Ci lepiej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak umiesz wszywać podszewkę to nie jest trudna, polecam. Szyje się szybko.

      Dziękuje, jak tylko wyzdrowieje to wyjadę na parę dni odstresować się :)

      Usuń
  3. Sukienka jest przeciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna! Ma tak energetyczny kolor, że od razu człowiek ma ochotę wstać i zacząć coś robić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawo, sukienka bardzo ambitna. Na pewno świetnie się układa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, lubię ten kolor!:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Wam :):):):) To jest mój ulubiony kolor od paru lat.

    OdpowiedzUsuń
  8. Najważniejsze, że idziesz do przodu :) Bardzo mi się podoba już teraz!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się tam podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się te cięcia niesymetryczne.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Congratulations! it´s a gorgeous dress and very well done. I hope it will make you feel better soon.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe te niesymatryczne ciecia i bardzo podobaja mi sie te male rekawki.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz