Bluzka model 103 (4/2015).




Przedstawiam moją nową bluzkę, która być może zostanie bluzką od piżamy jak mi starczy tkaniny na spodenki :) Zmiany jakie wprowadziłam to zmniejszenie o 2,5 cm przodu i tyłu, a później dodanie ich po bokach. Nie wiem czy prawidło zmieniłam wykrój, ale dekolt i tył na karku był za szeroki. Wydłużyłam wykrój o 8 cm, zużyłam 60 cm jedwabiu wiskozowego i batyst na podkroje dekoltu i pach. Koszt tkanin ok 20 zł .Wykrój bardzo mi się podoba i uszyłam jeszcze jedną bluzkę z niego. Jak zrobię zdjęcia to wam pokaże. Polecam tkaniny lejące, wtedy bluzka lepiej się układa :)


Komentarze

  1. pokaż lewą stronę!
    Dlaczego piżama? Ja w takim komplecie bym "do ludzi"wychodziła :)
    Piękny wzór!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pokaże lewej strony, bo zostawiłam bluzkę u ciotki:) Jak zrobię zdjęcie drugiej to jak będziesz chciała to zrobię lewą stronę. Piżama. bo ten niby biały kolor jest jak brudny beż nie podoba mi się. Wzór jest fajny :)

      Usuń
  2. Ciesze sie Choco, ze znowu sie pojawilas. Brakowalo mi Twoich uszytkow. Bluzeczka wielofunkcyjna ;) i na ulice do ludzi i do spania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Ja też się cieszę, że wróciłam do szycia :) Z tego wrażenie szyłam ostatnio często i mam jeszcze cztery rzeczy do pokazania :):):)

      Usuń
  3. Zdecydowanie swietny uszytek!
    Muszę również spróbować uszyc ten model, bo bardzo mi sie podoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, szybko się szyje :)

      Usuń
  4. Bardzo mi się podoba, tkanina jest bardzo ładna, wcale nie wygląda na piżamę :)
    Nie pamiętam kiedy szyłam tego typu bluzki, ale ostatnio zaczęłam myśleć czy by nie uszyć jakiejś takiej zwiewnej bluzeczki z jedwabiu/batystu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedwab będzie idealny (batyst w sumie też), drugą uszyłam z popeliny i jest za sztywna, ale liczyłam się z tym :):):)

      Usuń
  5. AAaaaa, takich bluzeczek potrzebuję całą armię! Dzięki za inspirację, świetna jest. I nie rozumiem tego pomysłu z piżamą, bez sensu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobiecie nie dogodzisz hahahahhaha, nie mój kolor.

      Usuń
  6. sliczna ta bluzeczka zreszta jak wiele twoich prac!!!! Ogladam i podziwiam!!!!! Gorace pozdrowienia!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń

Prześlij komentarz