Sukienka.

Mam duże opóźnienia w dodawaniu postów z rzeczami które uszyłam. Na fb  dodaje zdjęcia żeby nie zapomnieć co mam tu pokazać. Jak nigdy w tym roku dużo szyje. Tę sukienkę uszyłam w kwietniu. W tkaninie jestem zakochana, jest świetna. Gorzej z wykonaniem. Muszę popracować nad wszywaniem zamków, bo nadal coś mi źle wychodzi. Zrobiłam sobie dziurę owerlokiem i pomyliłam się z wykrojami i wzięłam ten przerobiony, a niesprawdzony. Góra tyłu jest za długa i się marszczy, ale olałam to. Bardzo mi się podoba :)







  Tkanina w kwiaty to bawełna z lycrą.
Podszewkę uszyłam z batystu. Uwielbiam batyst. 




 Dół podkleiłam termo taśmą ( z lenistwa) i obszyłam koronką.




Góra model 104 (2011/2).
Dół  model 133 (2012/8) - zmniejszony żeby zmieścić się w 1,5 m tkaniny i dodałam kieszenie.


















                                                                      zdjęcia rysunków technicznych burda de.


Edytowano 3.06

Biała też jest bardzo fajna. Prawda? Cena już niekoniecznie, ale tkania jest boska.
Znalazłam w sieci jak szukałam batystu :)








Komentarze

  1. Doskonała jest ta sukienka, krój, kolory, wzór! Dodawaj posty z ubraniami częściej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Ja zastanawiałam się ostatnio, czy nie zamknąć bloga, a ty mówisz częściej dodawać posty hahahah

      Usuń
    2. To chociaż nie zmniejszaj częstotliwości :-)

      Usuń
  2. Swietne prace ! ogladam i podziwiam ! Sama tez proboje ale mi to ciezko idzie!!!! Czekam na post zapowiedziany na fb ! pozderawiam serdecznie
    Aneta

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też w klubie "ciężko idzie". Ważne, że jak już wyjdzie, to efekt jest przewspaniały. Śliczna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na czasy, gdy będę bezproblemowo wszystko szyła hihihi

      Usuń
  4. Piękna! Ja też uwielbiam batyst!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Ja jak spytałam męża, czy wie jakiej tkaniny najczęściej szukam to bezbłędnie odpowiedział, że batystu :)

      Usuń
  5. Kwieciste cudeńko. Bardzo podoba mi się i tkanina i fason sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super jest (na ludziu nie ma, to nie oceniam). Tkanina piękna (biała też BOSKA), a to wykończenie dołu... bajka :) Pokaż na człowieku...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Sęk w tym, że nie chce mi się zrobić zdjęć na sobie. Już te robiłam 2 miesiące, ale może się zbiorę w sobie i zrobię :)

      Usuń
  7. Materiał faktycznie świetny :) (i ten biały, och, taki śliczny!!!) Piękna sukienka, nie widzę nic z tych wspomnianych niedokładności :) za to zachwycam się szczegółami wykończenia - takie nic, koronka na dole, a jak uroczo wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciach nigdy nic nie widać :):) Zwłaszcza niedociągnięć. Pozdrawiam

      Usuń
  8. Protestuje! Nie zgadzam sie na zamkniecie bloga. Jestem cierpliwa i moge sobie czekac na kolejne wpisy, ale nie wolno Tobie myslec o zamknieciu! Bylaby wielka szkoda.
    Sukienka sliczna jak znalazl na nadchodzace lato.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczę co da się zrobić :)

      Usuń
  9. piękna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. skąd taka piękna tkanina??

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękny wzór, dla takich sukienek warto znosić upały :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, ale dopiero od niedawna :)

      Usuń
  12. Kwiaty na letnich sukienkach zawsze pięknie się prezentują :-)super !
    A.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz