Burda 08/2015.

Komentarze

  1. Trzy sukienki w moim stylu i fajny płaszczyk. Wreszcie Burda do kupienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam własnego stylu.Prawie zawsze jest coś w B. co bym mogła sobie uszyć.

      Usuń
  2. Anonimowy5.7.15

    jeny, jakie to brzydkie... lata 80/90:/

    OdpowiedzUsuń
  3. kaskach20076.7.15

    a dla mnie ta burda to porazka:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolałam wcześniejszą, ale ta nie jest zła. Kwestia gustu :)

      Usuń
  4. Ta geometryczna sukienka z długimi rękawami i dwa żakiety, reszta moim zdaniem nijaka. Osobiście lubię ciuchy dopasowane, podkreślające kobiece linie, a w Burdzie o takie ostatnio ciężko. Albo ja nie nadążam za modą, albo coś z Burdą nie tak.

    Kupiłam poprzedni numer, lipcowy, przyciągnęły mnie maksi sukienki - ale po wczytaniu się w opisy wątpię, czy się za nie zabiorę :/ 5 metrów satyny jedwabnej? Hmm... Na szczęście w tych starych Burdach jest dużo, dużo ciekawych wykrojów - na tyle uniwersalnych, by dalej z nich korzystać. Wykroje bazowe, które można zrobić po nowemu.


    Dzięki za kolejne Burdowe zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię dopasowane ciuchy. Powoli przekonuje się do luźniejszych. Ja też nie nadążam za modą, więc nie jesteś sama :):)
      Mnie się podoba sukienka model 110 (4,5 metra krepy satynowej). Mam zamiar otworzyć swoje pudło z tkaninami i coś z niego wybrać coby się nadawało. Na pewno nie kupie krepy. Tobie też tak radzę hihi
      Na fb właśnie pisałam, że kupiłam 12 burd starych. Jeszcze parę nr i będę miała wszystkie co mi się podobają.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Ja czekam aż burda wyda całą gazetę poświęconą klasyce. Proste spódnice,bluzki i ołówkowe sukienki czy klasyczne żakiety :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się ciekawie. Na pewno kupię i coś uszyję

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy31.7.15

    Tyle naokoło pięknych projektów, a Buda jak zwykle nie na czasie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam tę Burdę, ale masz racje mogliby się bardziej postarać.

      Usuń
  8. Ją też wolę modę klasyczną. A wzornictwo burdy jest typowo niemieckie.....
    Mają zupełnie inny gust.

    A wykroje klasyczne można kupić też w thecostiumer.com lub w Dobrej
    Materii,
    To nowa marka, dla której mam okazję robić wzory.
    Warto zerknac, ponieważ to szalony profesjonalne, takie na których
    Pracują firmy odzieżowe i są naprawdę super bo są już
    Gotowe,wydrukowane, wystosowane od 34 do 44 i na papierze termo.
    Rany, ale się rozpisalam.....
    Zmykam :-)
    A.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz