Płaszcz z wełny jagnięcej.



Przedwczoraj skończyłam szycie :) Szyło się szybko bo jakieś trzy dni. Gorzej jak musiałam poprawić ściągacz, zajęło mi to dwa tygodnie. Płaszczyk jest z 100% wełny jagnięcej. Podszewka  i ściągacz też z wełny z małym dodatkiem syntetyku. Podszewkę wiskozową wszyłam w rękawy. Już wiem, że będę musiała przyszyć podszewkę wiskozową od pasa w dół. Wełna nie sprawdziła się. Jak niosłam zakupy to zafarbowała od jeansu. Taki mały eksperyment który nie wypalił. Ściągacz przyszywałam przez papier inaczej przekręcał się. Jest dość gruby i do podszewki przyszyłam go ręcznie. Jestem zadowolona.  Jak na pierwszy płaszcz w życiu wyszedł całkiem fajnie :)




Jak zrobię lepsze zdjęcia to dodam.

 

Model 4A,

SZYCIE KROK PO KROKU 2/2015

zdjęcie burdastyle.ru  


Komentarze

  1. Fajny plaszczyk w kurza stopke. Jednak troche sie przy nim napracowalas, no ale wykonczenia zawsze zabieraja mnostwo czasu szczegolnie jak chce sie zadbac o szczegoly.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Jak pomyśle, że znowu muszę pruć to mi się odechciewa hihihi Pozdrawiam

      Usuń
  2. Płaszczyk bardzo ładny,uwielbiam kurzą stopkę :) Przy tym wzorze zawsze trzeba perfekcji by dopasować wzór,ale tobie jak widać wyszło to świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Ania, kiedy weźmiesz się za szycie spódnic?

      Usuń
  3. O rany, to brzmi na skomplikowane... Trudny materiał, trudne dopracowywanie detali. Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Gdyby nie tak gruby ściągacz szyłoby się przyjemnie.

      Usuń
  4. Bardzo ładny płaszcz. Widać, że trzeba było nad nim trochę się napracować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Szycie uczy cierpliwości :):)

      Usuń
  5. no gratuluję, mój pierwszy płaszcz jeszcze przede mną, i to tak troche przez przypadek :)
    kupiłam materiał to teraz musze uszyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny materiał kupiłaś (jak to ten szafirowy). Płaszczyk będzie piękny z niego.

      Usuń

Prześlij komentarz