Burda 3/2016.









































zdjęcia yadi.sk


 zdjęcia burda.ru

Komentarze

  1. Pewnie kupię, chociaż znowu mam nieodparte wrażenie, że to wszystko już było. Ale lubię sobie oglądać tę gazetę, więc cóż zrobić... ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię oglądać dlatego mam prenumeratę. Ta pierwsza i piąta sukienka to setna wariacja sukienki z marszczeniami i sukienki koszulowej.

      Usuń
  2. Bardzo wiosenna ta marcowa burda. I nie wiem czemu mam ochotę zaśpiewać "ale to już było....". Sukienki dla dziewczynek bez polotu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się kolory - te pastele, słoneczne, ciepłe i ajajaj, ja chcę już wiosny! Ale z modeli nic nie wpadło mi w oko - albo workowate albo powtarzające modele, które mam już w kilku wersjach (jak np. ta sukienka koszulowa na 5. zdjęciu od góry - urocza, ale nic nowego)..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolę mocniejsze barwy :) Powtórka goni powtórkę jak to w Burdzie :) Szkoda, że nie ma większego wyboru gazet z wykrojami u nas.

      Usuń
  4. Choko zgadzam się z Tobą.Teraz gdy burda zdrożała ,oglądam dokładnie modele.Ale ostatnio zrezygnowałam z kupna.Dziewczynki grzeczne,takie sukienki nosiła moja najstarsza córka 40 lat temu. No cóż,musimy czekać ,a nóż może burda coś przemyśli.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wątpię czy coś się zmieni, Burda nie ma żadnej większej konkurencji u nas.

      Usuń
  5. Ja też mam prenumeratę, kupiłam w bardzo korzystnej cenie. Tak bym pewnie nie kupowała wszystkich numerów, ale skoro żadnych nałogów nie posiadam, to taki jeden może być.
    Ale ten numer mi wygląda na całkiem fajny. Ta bluzka niebieska z rozcięciem z przodu, czy ta z drugiego zdjęcia - mi się bardzo podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prenumerata jest najlepsza. Jak jakiś numer mnie nie powali to sprzedam go na allegro. Mnie bardzo przypadł do gustu obecny numer. W tym dominują sukienki :)

      Usuń
    2. Podoba mi sie Twój rok rozumowania jeśli chodzi i nałogi - dlatego ja tez mam prenumeratę :)

      Usuń
  6. Anonimowy28.2.16

    A mi się wydaje że wykroje są o.k,tylko ich interpretacja dość specyficzna.To jest moda niemiecka i ja widziałam,że tam kobiety lubią różne "piżamowe"wzorki na tkaninach,kretoniki w kwiatki,staroświeckie apaszki itd.Gdyby pierwszą sukienkę uszyć np z jedwabnego szntungu albo cienkiej krepy wełnianej to już jej "wymowa" byłaby całkiem inna.Ja lubię kombinować z ich wykrojami.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się właśnie podoba ta pierwsza sukienka właśnie przez tę tkaninę, ale ja jestem specyficzna :):)Mimo narzekania to też lubię ich wykroje, ale chciałabym mieć większy wybór gazet o tej tematyce.

      Usuń
  7. Anonimowy12.1.17

    Może ktoś nie potrzebuje tego numeru chętnie odkupię...
    Proszę o kontakt 782 293 177. Marzena

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz