Lista życzeń - sukienki.


Przygotowałam sobie listę sukienek na ten rok. Wątpię żebym połowę z tego uszyła z moim słomianym zapałem. Pomarzyć można :):) Z tych wszystkich sukienek trzecią zaczęłam w zeszłym roku. Miałam problemy z dopasowaniem do mojej figury i rzuciłam ją w kąt. Może w tym roku ją skończę to wykreślę jedną z listy. Na końcu jest zdjęcie bluzki ze spódnicą. Jak znajdę idealną koronkę to będę szyła hehe. Kiedyś pokazywałam spódnicę z koronką (). Chciałabym ją uszyć, ale nadal nie mam odpowiedniej tkaniny. Źle zrobiłam, że kupiłam kremową koronkę. Mogłam białą to do wszystkiego by pasowała. 


zdjęcie Reserved.com.pl

 
zdjęcie Burda.ru
zdjęcie by Hand



zdjęcie Burda.ru

zdjęcie Burda.ru

zdjęcie Burda.ru

zdjęcie Burda.ru

zdjęcie Burda.ru


zdjęcie Burda.ru
zdjęcie Burda.com.

zdjęcie neimanmarcus.com

Edytowano 26.01.

Mag Ik  dodaje tę 12-stą :) Pamiętaj o odpowiednich modłach. 

Tak na poważnie to chciałam Wam napisać, że parę na pewno odpadnie jak zrobię próbną wersje i uznam, że jednak to nie to. Dużo rzeczy tak odpadło w szyciu. 


zdjęcie Burda.ru

Komentarze

  1. Interesujący wybór. Doliczyłam się 11 sukienek. Jeszcze jedna i byłaby kolekcja na cały rok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam jeszcze jedną jeśli obiecasz mi pomoc w szyciu :)

      Usuń
    2. Będę Cię wspierać mentalnie, wirtualnie i odprawię stosowne czary ;)

      Usuń
    3. Odpowiadając na spersonalizowany dopisek -już się zaopatruję w stosowne świece. Koci pazur już mam ;)
      A na serio - plany są po to, aby je modyfikować.

      Usuń
    4. Koci pazur najważniejszy. Właśnie naturalna modyfikacja zapadła, a raczej eliminacja. Czwarta od dołu mojemu w ogóle się nie podoba hahaha. Wypadła z planów.

      Usuń
    5. Brawo! Też bym ją wyeliminowała ;) Znaczy się, że zrobiło się miejsce na inną? ;)

      Usuń
    6. Mag tyś gorsza niż mój mąż.

      Usuń
    7. Jestem socjopatką :) Ale groźną wybiórczo ;)))

      Usuń
  2. Piękne sukienki wybrałaś - większość z nich to również moje typy :). Ciekawa jestem, jak Ci będzie szła realizacja projektów. Wydaje się, że to nie jest przesadnie dużo, ale z drugiej strony oprócz sukienek są też inne części garderoby, które chciałoby się uszyć. Może się zrobić tłoczno ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zeszłym roku uszyłam cztery. W tym na pewno więcej nie uszyje. Nawet nie będę się oszukiwać. Teraz uświadomiłam sobie, że co miesiąc nowa Burda i nowe pokusy :):):) Lista życzeń przejdzie na następny rok. Mam jeszcze dwie listy hahahaha.

      Usuń
  3. O, na te modele z lutowej Burdy też zwróciłam uwagę. Fajny zestaw, życzę spełnienia jak największej ilości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To nic jak tylko trzymać kciuki za Twoje plany :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie mogę znaleźć wykrój do sukienki nr.9(szara)? Wpisuję ją do swojej listy must sew!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Burda 9/2014 model 116.

      Usuń

Prześlij komentarz