Burda 5/2016 .

Komentarze

  1. Przejrzałam dwa razy szukając czegoś, co może jednak wpadłoby mi w oko, i złapałam się na tym, że uważniej przyglądam się tłom zdjęć czy fryzurom modelek niż samym modelom. Jak dla mnie nic ciekawego. Tylko mocniej zatęskniłam za ciepłymi dniami!!

    Dzięki za zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na siłę wybrałam dwa modele. Ten nr to kicha totalna.

      Usuń
  2. Nie ma nic ciekawego,tkaniny to lata 80-śiąte.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam gdzieś, że lata 80-te wracają :):):) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Wykroje nieeee... ale te samochody w tle!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz już znalazłaś plus. Ja na siłę dwa modele, ale po namyślę jednak tylko ta biała bluzka jest ok.

      Usuń
  4. nieudany nr według mnie,no może z pierwszej sesji coś bym tam wybrała, reszta...brrr

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy w tym numerze są modele/wykroje dla małych chłopców?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj sprawdź: http://burdastyle.ru/zhurnaly/burda-2016-5/

      Usuń

Prześlij komentarz