Burda 9/2016.

Komentarze

  1. Ale zaszaleli z tą pierwszą sesją :D Od dawna mnie tak zdjęcia w Burdzie nie zaintrygowały!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna,podoba mi się kilka modeli.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko czemu mi się wydaje że to od jakiegoś czasu odgrzewany kotlet, jakby muzyka tylko w remiksach ehhhh

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają i się niektóre modele retro, np ta pierwsza sukienka. Ale nie na tyle, by kupować ten numer - na stronie rosyjskiej Burdy są już schematy, to wszystko już było, mam w swojej kolekcji. Te modele w geometryczne wzory są jakieś takie... - cóż, nie mój styl. Zawsze podobały mi się też modele folkowe - jako punkt wyjścia do zrobienia czegoś "inspirowanego", tylko że ta kolekcja również się powtarza. Prawie co roku :/ Jedynie te krótkie koszulki są ciekawe, mają ładny dekolt.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz