Burda 1/2017.








































zdjęcia Burda.de

Komentarze

  1. Co nieco wpadło mi w oko :) Ale żeby już takie letnie stroje??? u nas dopiero wczoraj spadł śnieg.
    W sumie to dobrze, im szybciej tym lepiej, zwłaszcza że zdecydowanie bardziej wolę lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Niemczech widocznie lato hehehe :) Też wolę lato, ale liczyłam na jakiś fajny płaszcz, a tu lipa.

      Usuń
  2. Ładnych bluzek kilka. Zaintrygowała mnie.
    Smerfetka wymiata

    OdpowiedzUsuń
  3. Papę prostych, użytecznych rzeczy, sportowa kolekcja całkiem niegłupia. Szary kostium fajnie wygląda, przydałby się. Kiecka ładna, kurtka też (tylko może nie ze złota), już się cieszę na ten numer :-) Lekko przeraża mnie widok modelek na niektórych fotkach; ubrania, które nie odsłaniają zbyt wiele lepiej się na nich prezentują niż kuse stroje sportowe, tak na moje oko przywykłe do bardziej utuczonych kształtów :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bo teraz wszyscy na siłownie latają, ale te sportowe koszulki/biustonosze wyglądają kiepsko na zdjęciach :/ A pozostałe, niesportowe ciuszki całkiem fajne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie chodzę heheheh, a koszulki rzeczywiście beznadziejne.

      Usuń
  5. Ale wiecie co, jakby sprezentowali wykrój tego filetowego, normalnego, niesportowego biustonosza w rozmiarze plus size, to by było coś w końcu. I tak bym nie uszyła, nie moja rozmiarówka, ale chętnie spojrzałabym na konstrukcję i opis szycia. Za to pewnie mogę się spodziewać że dadzą kolejny wykrój szortów od pidżamy z tego zdjęcia.
    Ze sportowej kolekcji bluza z 2 zdjęcia to jest to na co czekałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku też myślałam, że dadzą ten fioletowy biustonosz :):)Rzeczywiście to będą szorty. Ta bluza co ci się podoba jest prosta i ciekawa. Też wpadła mi w oko.

      Usuń
  6. Mnie się stroje dziecięce na karnawał podobaja np. smerfetka , lisek , pelerynka czerwonego kapturka całkiem fajne pomysły na ich wykonanie. Szkoda że moja córa uparła się na strój smoka szczerbatka z bajki "Jeźdźcy smoków" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie sprawdziłam co to smok Szczerbatek i stwierdzam, że przebranie za smoka Szczerbatka też fajne.

      Usuń

Prześlij komentarz