Nowy magazyn z wykrojami "Szycie'.

Która z was kupiła lub przeglądała ten magazyn?
Dzisiaj na fb przeczytałam o nowym magazynie.  Później w komentarzu miła nieznajoma mnie o nim poinformowała  za co jej dziękuje :)  
Ja dzisiaj przy okazji zakupów przejrzałam i kupiłam. W gazecie znajdują się modele znanych projektantów typowo klasyczne. Modele tylko w trzech rozmiarach 38-42-46 lub 48-52-56 na wzrost 165 cm. Dla dziewczynek sukienki (8-10-12 lat). Ja kupiłam głównie dla żakietu Alberta Ferretti i sukienek dla dziewczynek. Jestem też ciekawa jak wychodzi rozmiarówka czyli czym się różni od Burdy. 
Jeśli chodzi o zmniejszanie rozmiarów to już pracuje nad mężem przekonując go, że to nic trudnego i da radę hehehe. Szkoda, że nie robią od rozmiaru 36. 








                                                             


zdjęcia www.bpv.pl



 Żakiet Alberta Ferretti.




Komentarze

  1. 120 wykrojów? Brzmi intetesująco, docelowa grupa dziecięca też mi pasuje, ciekawe tylko jak rozmiarówka i co tam w środku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest 40 wykrojów jak zsumujesz wszystkie rozmiary to 120 hahahaha. Ja też przez chwilę pomyślałam 120, ale zobaczyłam jak cienka jest gazetka to od razu zeszłam na ziemie. Sukienki dziecięce bardzo fajnie.

      Usuń
    2. Mam go właśnie i się odrobinę zawiodłam.

      Usuń
    3. Na czym się zawiodłaś? Ja przejrzałam dwa razy zanim kupiłam :)

      Usuń
    4. Myślałam, że będzie więcej modeli. Jakoś zasugerowałam się liczbą 120. Przeglądałam pismo na tempo przed odebraniem dzieci ze szkoły i musiałam decydować " na wyrost"

      Usuń
    5. Tak właśnie bywa jak człowiek się spieszy. Za jakiś czas na allegro sprzedaj :)

      Usuń
  2. Patrone weszło też w końcu do Polski - u nas jest tak od roku dostępne. Kupuję ten magazyn dla inspiracji - modele sa prześliczne - niestety jak dotad nikt nie napisał dobrego słowa o wykrojach, co mnie odstrasza od kopiowania. No, ale to o niczzm nie przesądza, może akurat Tobie spasuje :).
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak przekonam męża do zmniejszenia wykroju to spróbuje coś uszyć :):)

      Usuń
    2. Zapomniałam dopisać, że modele rzeczywiście fajnie takie eleganckie.

      Usuń
  3. Anonimowy12.1.17

    Szylam z Patrone plaszcz, bardzo dobry wykroj- polecam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie, zachęciłaś mnie :)

      Usuń
  4. Ktoś wie ile razy w roku jest wydawana ta gazetka? Co miesiąc tak jak Burda?

    OdpowiedzUsuń
  5. gazeta jest świetna, kupowałam ją wcześniej w Niemczech, no i uszyłam wspomniany żakiet, doskonałe wykroje, w sumie uszyłam z nich kilkanaście rzeczy

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz