1.05.2017

Szyciowe zakupy z AliExpress.



Jak dolar był tańszy to kupiłam parę rzeczy na AliExpress.  Z większości jestem zadowolona. Pisaki trochę wylały, ale nadal można je używać. Róża to niewypał w ogóle mi się nie podoba. Biała haftowana tkanina jest bardziej ecru niż na zdjęciu. Najdłużej bo ponad 2 miesiące czekałam na welur. Reszta tak ok 1 miesiąca. Tkaniny w cale nie są tańsze niż u nas, chociaż są wyjątki :):) Ceny podałam pod zdjęciami.

A wy kupujecie na AliExpress??



Ps. Jakiś czas szlak trafił moją listę z ulubionymi blogami z bloggera. Żałuje, że ich nie zapisałam.

Welur jedwabny 57 zł za 1 metr.

Welur jedwabny 57 zł za 1 metr. 
  Żakard  76,20 zł za 1 jard. 
Koronka wiskoza, poliester i bawełna 72,21 zł za 1,5 m. 
Koronka czerwona poliester 41,09 zł za 1,5 m. 
Wiskoza 29 zł za 1 m. 
Bawełna 46,90 zł za 1 m.
Bawełna 60,60 zł za 1 m.
36 szt za 11, 40 zł. 
26, 16 zł.
6,88 zł
7,29 zł.


                                          Zestaw do zaprasowywania lamówki - lamowniki 14,57 zł



  
   stopki 58,72 zł.



Edytowano 7.01. Zapomniałam jeszcze o tej bawełnie w liście: cena 47 zł za metr.
zdjęcia aliexpress

12 komentarzy:

  1. Miłość Choco,
    możesz dać mi link do kupca z aksamitu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już tych tkanin nie ma, ale są inne: https://pl.aliexpress.com/store/group/silk-velvet-fabric/715623_506273066.html?spm=2114.12010608.0.0.VV4jcs

      Usuń
  2. Piękne tkaniny wybrałaś :)
    Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. Te dwie ostatnie pozycje najlepsze :)

    Aksamit też śliczny, choć ja wolę go oglądać i głaskać zamiast z niego szyć :D

    Jeszcze nigdy nie próbowałam zakupów na AliExpress. Przyglądałam się tam kiedyś sztucznej biżuterii, takiej boho, bo ceny to 20-30 % tego co u nas na Allegro, uznałam jednak, że aż tak mi nie zależy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uszyłam sobie sukienkę z weluru dość czasochłonne zadanie :):)Planowałam uszyć jeszcze żakiet, po przygodach z sukienką powątpiewam w swoje zdolności.

      Jeśli chodzi o sztuczną biżuterie to mam dwa naszyjniki były bardzo tanie i wyglądają ok.

      Usuń
  4. Nie kupuję tam, jakoś nie mogłam się do tej pory przekonać. Chociaż po wyprowadzce z Polski zakupy tkaninowe są wystarczająco skomplikowane, więc może i AliExpress nie jest złą opcją...
    A niektóre z Twoich łupów naprawdę cudne!
    A powiedz mi, czy tam są opisane składy materiałów i są one zgodne z rzeczywistością?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Wszystkie tkaniny oprócz koronek miały skład taki jak w aukcji. Koronek nie sprawdzałam. Zazwyczaj jest podany skład. Jeżeli nie ma to można do nich napisać.

      Usuń
  5. Wow, fantastyczne te welury! Nie wiedziałam, że na Ali są też takie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :):) Na Ali to wszystko jest hehe

      Usuń
  6. Też uwielbiam zakupy tkanin na Alli choć tkaniny sa trochę drogie, ale niespotykane!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście są i tańsze jak ten welur jedwabny :):)

      Usuń