Burda 5/2017.

Komentarze

  1. Bardzo obiecujący numer... Może się skuszę i kupię (i tak się skończy obiecywanie sobie, żeby Burdy sobie już darować).
    A swoją drogą - te tkaniny, z których uszyli ubrania do tego numeru. Przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że tkaniny są piękne :)

      Usuń
  2. Burdy kwietniowej w końcu nie kupiłam, chociaż kombinezon mnie kusił. Ale po tę podrepczę predziutko do kiosku, bo widzę, że będę miała co robić od połowy kwietnia. Czas uzupełnić tymczasem tkaninowe wiosenno-letnie zapasy :-).
    Jak dobrze, że wrzucasz u siebie te zapowiedzi.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam prenumeratę, ale muszę przyznać, że w tym roku żaden numer mnie nie zachwycił. Zazdroszczę przyszłych zakupów tkaninowych :):):) Ja muszę się ograniczyć albo spróbować się ograniczyć hehehe

      Usuń
  3. Anonimowy27.3.17

    Czekałam na te wydanie, ale szczerze mówiąc rozczarowało mnie. Mnóstwo wykroi się powtarza. Na siłę wybiorę może dwa modele. No i czemu znowu prochowiec jest tylko w dużych rozmiarach. Ostatnio też był tylko w dużych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku wszystkie wydania są średnie. Co prawda wybiorę po dwie rzeczy z każdego numeru, ale to mało :):) Przydałby się jakiś fajny płaszczyk już długo nie było ciekawego.

      Usuń
  4. Anonimowy27.3.17

    Yyy, kolejna Burda pełna bezkształtnych worów... Kilka ciekawych wykrojów do pracy, ale ogólnie słabooooo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy27.3.17

    Masakra, nie wiem co jeszcze napisać żeby nie obrazić twórców burdy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oni i tak by się nie obrazili :):):)

      Usuń
  6. Mam wrażenie, że Burda tymi slicznymi materiałami (kolory!!! wzory!!!) maskuje to, iż nie ma kompletnie nic nowego do zaoferowania- przecież te gazety kupuje się dla modeli, wykrojow a nie dla materiałów.
    Podoba mi się tylko ta kopertowa sukienka. Mam już jednak kilka podobnych modeli i dla jednego wykroju nie będę kupowała gazety.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta sukienka też mi się podoba :) Ostatnio stwierdziłam, że ta nowa gazeta "Szycie" bardziej mi się podoba.

      Usuń
    2. A będziesz ją tu wrzucać? Bo szczerze mówiąc sama nie pamiętam, czy coś wyszło, ma wyjść, a od Ciebie dostaję na bloggerze b. fajne powiadomienia ;)

      Usuń
    3. Nie chce mi się :) Tu masz ostatni numer: http://rukodeli-irina.blogspot.ru/2017/02/patrones-370-31012017.html

      Usuń
    4. Ech, no właśnie dlatego (prawie) czuję się winna :) Za dużo tego wszystkiego. I dzięki za link - ładne te zdjęcia, więcej szczegółów pokazują niż Burda, ale podtrzymuję, że w tych modelach nie ma nic naprawdę oryginalnego. Przynajmniej dla mnie. Byłam dziś w kiosku, ale zamiast gazetek szyciowych kupiłam sobie "Nową Fantastykę". Trzeba czasem oderwać się od rzeczywistości ;)

      Usuń
    5. Bo już wszystko było. Co oni mogą nowego wymyślić? Ja kupuje nowe gazety, bo lubię sobie przy kawie pooglądać :) Na razie mam gdzie trzymać hahaha.

      Usuń
    6. Czy wszystko było? Nie wiem. Fakt, w tych starszych wydaniach są ciekawsze modele, przynajmniej dla mnie. Spędziłam sporo godzin studiując archiwum wydań Burdy (również te bardzo stare), lecz nie znalazłam wszystkiego, co chciałabym uszyć. Lubię modele ponadczasowe, kobiece klasyki. Lubię rzeczy oryginalne, ale nie w taki nowoczesny sposób, nie goniące za trendami. Gdyby w Burdzie była stała "rubryka" z klasykami.. A tak jestem skazana na wpatrywanie się w znalezione w internecie zdjęcia i rozgryzanie, jak to to zostało skrojone. Tudzież analizowanie kroju własnych ubrań.

      Inna sprawa, że przy takim dochodzeniu całkiem dobrze się bawię. Tylko do tego wystarczą mi już te stare Burdy.

      Usuń
    7. Z tym, że wszystko już było odnosiłam się do tego, że moim zdaniem Burda ciągle robi powtórki niczym już nie zaskakuje. Ja jak sobie coś wymyślę przekopuje masę gazet i często nie znajduje tego co chce, a mam już dużą kolekcje gazet.

      Usuń
    8. A tak, to się zgadzam :/

      Usuń
  7. Anonimowy27.3.17

    a mnie podoba się męska bluza bo męskich jak na lekarstwo w burdzie więc tym bardziej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to cud, że dali coś męskiego :)

      Usuń
  8. Z tego co widze to podoba mi się jedna sukienka plus, plaszcz i kombinezony. Może kupię,ale muszę się poważnie nad tym zastanowić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jako nieliczna kupuje wszystkie tzn mam prenumeratę. Zawsze myślę, ze kiedyś mi się jakiś wykrój przyda.

      Usuń

Prześlij komentarz