Burda 6/2017.

Komentarze

  1. Tak szczerze to szału nie ma... To jak dla mnie najgorszy numer w tym roku. Podoba mi się jedna bluzka plus size i materiał w kotki na koszuli,ale to jest wszystko... No szkoda,że się nie postarali.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku jeszcze nic mnie nie zachwyciło.

      Usuń
  2. Anonimowy10.4.17

    A ja jestem zachwycona, piękne formy do pracy (bluzki z kokardą, kombinezony, spodnie!). W końcu coś dla mnie ;) Dzięki bardzo za opublikowanie zdjęć zawsze czekam z niecierpliwością! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna zadowolona to już coś :):):):)

      Usuń
  3. Anonimowy11.4.17

    z przykrością powiem koszmarne te ubrania :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak szybko czerwcowa? Ech, kolejny numer, którego nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nanik na tobie Burda na pewno nie zarobi :):):)

      Usuń
    2. Hej, ja bym chętnie dała im zarobić. Musi być jednak coś za coś :) A ja nie widzę niczego dla siebie. Może powinnam się przerzucić na gazety o szydełkowaniu? Kiedyś się uczyłam, pozapominałam... Tylko kiedy znaleźć na to czas? :/

      Usuń
    3. Jakbyś tak maxi na szydełku zrobiła to byś szyć nie musiała hahaha :)

      Usuń
    4. Oooojj... Ale właściwie... Dobry pomysł. Jakbym się pospieszyła, może uwinęłabym się w dziesięć lat? :)

      Usuń
    5. No wiesz myślałam raczej, że w jeden dzień hahaha

      Usuń
    6. Najgorsze jest to, że z tych wszystkich próśb i żali Burda nic a nic sobie nie robi. W ogóle nie biorą pod uwagę zapotrzebowania na polskim rynku, bo Burda, to niemieckie czasopismo. I nie ważne jest to, że sprzedają tego ogrom w Polsce...

      Usuń
    7. Na niemieckim fb Burdy też narzekają :) Niemki mają lepiej, bo u nich większy wybór innych gazet szyciowych to mogą olać Burdę.

      Usuń
  5. Kilka modeli podoba mi się,a szczególnie kombinezon.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy13.5.17

    Niezły numer, jak na Burdę, coś wybiorę do uszycia.

    OdpowiedzUsuń
  7. jak dla mnie trochę nędza, wszystkie kroje bardzo wtórne, jedynie materiały się bronią. ale gazetę kupuje się dla wykroi a nie materiałów, więc niestety kiepski numer.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy4.10.17

    Witam, niedawno zarejestrowałam się na stronie i poruszam się trochę po omacku. Proszę o wyjaśnienie: widzę że do każdego ubrania jest szkic ale nie widzę wykroju. Można je gdzieś pobrać w sieci czy trzeba kupić gazetę?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, trzeba kupić gazetę lub wybrany wykrój na stronie Burda.de.

      Usuń

Prześlij komentarz