Fashion Style n°14.

Komentarze

  1. Fajne modele. Skąd ta gazeta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można kupić w Empiku.

      Usuń
    2. Anonimowy12.5.17

      Jaka jest cena? Zagraniczne gazety w empiku potrafią bardzo dużo kosztować

      Usuń
    3. Cena niestety wysoka: 39,49 zł.

      Usuń
  2. Anonimowy6.5.17

    Naprawdę dobre. Bez porównania z nudną Burdą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakupiłam, dzięki za info i przegląd :-) jestem naprawdę zadowolona. Koszula, bluzka, spódnica i spodnie już w planach. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam takie szczęście, że mąż kupuje mi od ponad roku w Niemczech i tam kosztuje, dokładnie 6 euro, modele bardzo fajne, no różnie bywa z wykrojami niektóre idealne, niektóre tak jak wszystkie trochę trzeba dopasować do siebie, ale ogólnie wsiąkłam i już kupuje systematycznie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz