Fashion Style n°15.

Komentarze

  1. Mam juz od dwóch tygodni :))) i nie wiem co uszyć, bo jest kilka rzeczy, które bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie kupiłaś? Mnie też wpadło w oko kilka rzeczy :):)

      Usuń
    2. Mój mąż pracuje w Niemczech i jak rok temu wylukałam tam to czasopismo to mam to szczęście mieć każde wydanie, bo mi kupuje i kilka świetnych archiwalnych.

      Usuń
    3. Tak właśnie myślałam :):) Szczęściara.

      Usuń
  2. Właśnie przed chwilą skończyłam spodnie z 13 numeru i jestem zadowolona choć były liczne poprawki. Koszule-bluzki były z kolei świetnie zaprojektowane, szyłam bez zmian. Będę kupować, a ten numer jest niezły. Dziękuję że w ogóle zwróciłaś moją uwagę na to pismo, bo pewnie sama bym przeoczyła :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nic nie szyłam. Znalazłam je przez przypadek w Empiku z czego się też cieszę :) Zawsze to jakaś odmiana od Burdy.

      Usuń
  3. Bardzo ładne modele :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne. Zaraz luknę we wsiowym sklepie czy mają, bo modele ciekawsze niż w ostatnich Burdach.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz