Szycie 4/2017.


 zdjęcie bpv.pl


Przy nowej Burdzie pisałam, że się starzeje to teraz odmłodniałam. Ta gazeta trafia w mój gust idealnie. W tym numerze dali nawet parę rzeczy w rozmiarze 36. Chętnie coś bym sobie uszyła, ale zostało mi trochę rzeczy do ogarnięcia po przeprowadzce. Nowe mieszkanie jest świetne, ale nie bez wad. Mieszkam na pierwszym piętrze, a niżej znajduje się  pub. Ostatnio był u nich koncert. Mogę powiedzieć, że czułam się jak pod sceną jak siedziałam na sofie. Nie wiem czy śmiać się czy płakać :)




zdjęcie bpv.pl





Komentarze

  1. Wpadł mi w ręce ten numer to kupiłam, bardzo dobry. Rozmiarówka trochę inna niż jestem przyzwyczajona, muszę lekko przerobić wykroje ale to drobiazg. Grunt że modele w porządku, sporo możliwości widzę. Miła przerwa od burdy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nic nie szyłam, ale jestem ciekawa co z tego wyniknie :) Nie wiem tylko na jaki wzrost są te wykroje.

      Usuń
    2. Piszą że na 165 cm, dla mnie to dobrze, ale przypuszczam że średnio dziewczyny teraz raczej są wyższe. No i teoretycznie modele są opracowane na spore wcięcie w pasie, jak są luzy odzieżowe w tej okolicy to ok., ale przy szyciu dopasowanych modeli będę musiała uważać. Nie wiem co pierwsze pójdzie na warsztat, biały żakiet z zamkiem? szmizjerka? Zobaczę na ile można ufać tym wykrojom.

      Usuń
    3. Wczoraj mąż mi przerysował białą maksi. Będę szyła próbną wersje. Już zauważyłam, że jest za krótka i teraz ty mnie uświadomiłaś, że to na wzrost 165 cm, coś czuje, że będzie dużo zmian. Nie wiem czy sobie poradzę. Szmizjerka i biały żakiet są bardzo fajne :) Ten numer bardzo mi się podoba.

      Usuń

Prześlij komentarz