Burda 10/2017.

Komentarze

  1. Widzę kilka ciekawych modeli :) kolekcja plus jest fajna, kilka modeli z pierwszej kolekcji też wpadło mi w oko :) bardzo ładne tkaniny tutaj pokazali - np. te złote spodnie z czarnymi kwiatami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się co do tkanin, reszta nie dla mnie.

      Usuń
  2. Wydaje się słabsza niż poprzednie, ale kto wie. Właśnie skorzystałam z archiwalnego wykroju, który do tej pory kompletnie mi nie pasował, a okazało się że elementy można wykorzystać. Nigdy nie wiadomo co się przyda :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój mąż mi też mówi, że kiedyś mi się przydadzą te numery które średnio mi się podobają :)

      Usuń
  3. Anonimowy3.9.17

    Na szybko podobają mi się 'kuloty' - spódnicospodnie (uszyję sobie może takie na przyszłe lato, z jakiegoś mniej sztywnego materiału i trochę dłuższe), spódnica z kontrafałdami, bluzka ze sprzączką i bluzka z podwójnymi falbanami przy rękawach. Wielki plus za śpiworek (ale moje dziecko już na to za duże). Fajna casualowa kolekcja "plus".
    Ogólnie oceniam numer pozytywnie.
    Tak jak Oldnanny myślę, że coś może się przydać albo spodobać po dłuższym czasie. Na stronie burdy widziałam prześliczną sukienkę uszytą wg wykroju, który zupełnie mi się nie spodobał w gazecie. A teraz myślę, czy jej sobie nie uszyć. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dodałam więcej zdjęć i podoba mi się ten długi płaszcz i lalka :) Ja co miesiąc sobie mówię, że się przyda hahaha ciekawe gdzie ja to będę przechowywać. Właśnie kupiłam 15 starych Burd, a w zeszłym tygodniu 11 sztuk.

      Usuń
  4. Повний анонс з технічними малюнками переду і спинки, манекенами, розмірами і витратою матеріалів вже є на українському сайті Burda https://burdastyle.ua/journals/burda-102017/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo na to czekałam dziękuje :)

      Usuń
  5. Podoba mi się wiele modeli,na pewno kupię.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz